برگزاری مراسم شام غریبان امام رئوف در حرم رضوی
کد خبر: 3549875
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

برگزاری مراسم شام غریبان امام رئوف در حرم رضوی

گروه اجتماعی: هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، مراسم شام غریبان آن حضرت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی مراسم شام غریبان شهادت امام رضا(ع)، هم‌زمان با سالروز شهادت آن حضرت در روز چهارشنبه 10 آذرماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره)، با حضور عزاداران آن حضرت برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، در این مراسم، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد دانشگاه و پژوهشگر و مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس دینی و مذهبی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
همچنین مراسم سوگواری ویژه روز شهادت امام رضا(ع)، هم‌زمان با سالروز شهادت آن حضرت در روز چهارشنبه 10 آذرماه، بعد از اقامه نماز صبح در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برگزار می‌شود و با سخنرانی حجت‌الاسلام نظری منفرد، استاد حوزه علمیه قم، و حجت‌الاسلام ولدی همراه است.
یادآور می‌شود، اجتماع عظیم عزاداران رضوی که همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در صحن جامع حرم رضوی منعقد می‌شود و با سخنرانی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی همراه است، برنامه دیگری است که هم‌زمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، در حرم رضوی برگزار می‌شود.
captcha