استفاده از آیات در راستای اصلاح جامعه؛ مهم‌ترین رسالت خبرگزاری قرآنی
کد خبر: 3549896
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
استاندار تهران در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد:

استفاده از آیات در راستای اصلاح جامعه؛ مهم‌ترین رسالت خبرگزاری قرآنی

گروه سیاسی: هاشمی اظهار کرد: انتقال صحیح و به زبان راحت و قابل درک مفاهیم قرآنی برای تمام اقشار جامعه، از مهمترین رسالت‌های خبرگزاری قرآنی است و اگر چنین کاری انجام شود، با توجه به طینت پاک رسانه‌ها و از طریق آگاه کردن وجدان جامعه، در راستای اصلاح جامعه گام برداشته‌ایم.

سیدحسین هاشمی، استاندار تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پاسخ به پرسشی درباره مهم‎ترین رسالت خبرگزاری قرآنی اظهار کرد: به نظر می‌رسد یکی از مهمترین رسالت‌های شما، استفاده از آیات الهی، با توجه شرح زمانی و مکانی برای حرکت جامعه به سمت اصلاح است.



وی ادامه داد: انتقال صحیح و به زبان راحت و قابل درک مفاهیم قرآنی برای تمام اقشار جامعه، از مهمترین رسالت‌های خبرگزاری قرآنی است و اگر چنین کاری انجام شود، با توجه به طینت پاک رسانه‌ها و از طریق آگاه کردن وجدان جامعه، در راستای اصلاح جامعه گام بر داشته‌ایم.
استاندار تهران یادآور شد: دین ما، دین اصلاح جامعه است و پیامبران برای اصلاح جامعه آمده‌اند و اگر همین روش را با استفاده از آیات الهی به پیش ببریم، مطمئنا در روند زندگی شخصی و اجتماعی مردم تأثیرگذار خواهیم بود.
captcha