حضور گردشگران 12 کشور جهان در جشن میلاد پیامبر(ص) در یزد
کد خبر: 3554571
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

حضور گردشگران 12 کشور جهان در جشن میلاد پیامبر(ص) در یزد

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران از حضور گردشگران 12 کشور جهان در جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در میبد یزد خبر داد.

سیدحسن حسینی، مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: گردشگران 12 کشور جهان از جمله آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، چین، مالزی، اندونزی و...در جشن بزرگ میلاد پیامبر اسلام ص و امام جعفر صادق ع در ورزشگاه شهیدیه میبد شرکت کردند.
وی ادامه داد: امیدواریم همچنان که عزاداری های مردم استان یزد در دنیا زیانزد شده، در اعیاد ملی و مذهبی نیز با همکاری همه مردم و نهادهای فرهنگی به جایگاه ممتازی برسد.
حسینی فعالیت‌هایی را که در سه سال گذشته به منظور برپایی جشن ها با پیگیری این دبیرخانه آغاز شده، مطلوب دانست و افزود: ظرفیت گردشگری مذهبی یزد باید به جهان معرفی شود و یزد پایلوت گردشگری مذهبی معنوی کشور قرار گیرد.
وی تصریح کرد: این برنامه با هدف معرفی تشیع و اسلام واقعی به گردشگران خارجی و با همکاری کمیته گردشگری میراث فرهنگی، سازمان اتوبوس رانی یزد و حسنیه اعظم شهیدیه میبد برگزار شد.
captcha