برگزاری شب شعر رضوی «جوانه‌ها»، خردادماه در قاین
کد خبر: 3598031
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

برگزاری شب شعر رضوی «جوانه‌ها»، خردادماه در قاین

گروه فرهنگی: شب شعر رضوی «جوانه‌ها»، شعر برای کودک و نوجوان با حضور شاعران شهرستان‌های «درمیان» و «زیرکوه» و «شهر خضری»، سوم خردادماه در قاین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از واحد خبر و اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، شب شعر رضوی «جوانه‌ها» با محوریت شعر برای کودک و نوجوان با همکاری اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های «درمیان» و «زیرکوه» و «شهر خضری»، سوم خردادماه به میزبانی شهرستان قاین برگزار می‌شود.
عباس میرزنگویی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاین با اعلام این خبر گفت: به‌منظور اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت(ع)، شب شعر رضوی «جوانه‌ها» به میزبانی شهرستان قاین و با حضور شاعران شهرستان‌های «زیرکوه»، «درمیان» و «شهر خضری» برگزار خواهد شد.
میرزنگویی ضمن تأکید بر حضور شاعران جوان و نوجوان و پیشکسوت این شهرستان‌ها، افزود: آثار تولیدی و ارسالی باید برای گروه سنی «الف و ب»، «کودک و نوجوان» و در قالب شعر کلاسیک و شعر نو باشد.
وی ادامه داد: آثار برگزیده و شاعران منتخب به جشنواره شعر رضوی «جوانه‌ها» که هم‌زمان با دهه کرامت مردادماه سال جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.
یادآوری می‌شود؛ جشنواره شعر رضوی «جوانه‌ها» از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
captcha