برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری
کد خبر: 3605039
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری

گروه فعالیت‌های قرآنی: به‌همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه اهر، مؤسسه قرآن و عترت نوای بهشت انتظار و دارالقرآن بسیج شهرستان و به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی مراسم جزء‌خوانی قران کریم با حضور جمعی از جوانان و حافظان قران کریم به مدت سی روز در اهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به‌همت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه اهر، مؤسسه قرآن و عترت نوای بهشت انتظار و دارالقرآن بسیج شهرستان و به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی مراسم جزء خوانی قران کریم با حضور جمعی از جوانان و حافظان قران کریم به مدت سی روز در اهر برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری

حجت‌الاسلام‌ قاسم رامش، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اهر، حضور پرشور مردم و خصوصاً جوانان در این محفل قرآنی را بسیار چشمگیر عنوان کرد و گفت: در این مراسم از بهترین قاریان و حافظان قرآن کریم از جمله قاریان دارالقرآن بسیج و موسسه قرآن و عترت نوای بهشت انتظار حضور دارند.
وی، هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ قرآنی در ماه رمضان و ایجاد فضای مناسب برای پرکردن اوقات روزه‌داران در یادگیری مسائل شرعی و معنوی این ماه می‌باشد.
وی افزود: با توجه به گرمی هوا ایجاد یک فضای معنوی و دوستانه در بین جوانان و سایر اقشار در سنین مختلف همه ساله تصمیم به برگزاری این گونه مراسم در فضای باز و عمومی از جمله پارک شیخ شهاب الدین می کنیم تا با آرامش و دور از گرمای روز به برگزاری این مراسم بپردازیم.
حجت‌الاسلام رامش، یا اشاره به اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان سی جزء قرآن کریم به‌صورت دسته‌جمعی تلاوت می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مراسم ترویج بحث‌های قرآنی در ماه بهار قرآن بوده و دوم این‌که چرا در مکان عمومی مراسم جزءخوانی قرآن را برگزار می‌کنیم این است برای جلوگیری از گذران بیهوده وقت روزه‌داران این تصمیم را گرفته‌ایم.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اهر، خاطرنشان کرد: مراسم جزءخوانی قرآن کریم هر روز در طوا ماه مبارک رمضان ساعت 19 در جوار شهدای گمنام پارک شیخ شهاب الدین اهری برگزار می‌شود.

captcha