برپایی نمایشگاه «از کربلای حسینی تا کربلای خمینی» در پالایشگاه شازند
کد خبر: 3646082
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

برپایی نمایشگاه «از کربلای حسینی تا کربلای خمینی» در پالایشگاه شازند

گروه اجتماعی: نمایشگاه «از کربلای حسینی تا کربلای خمینی» به مناسبت هفته دفاع مقدس و ماه محرم در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برپا شده است.

امیر ولیئی، فرمانده پایگاه شهید رجایی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم برای اولین بار نمایشگاه «از کربلای حسینی تا کربلای خمینی» در پالایشگاه امام خمینی(ره(شازند برپا شده است.
وی تصریح کرد: جریانات اعتقادی مسلمانان و اتصال آن به جریان عاشورا، انقلاب، دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و شهید حججی در این نمایشگاه بازسازی شده است. در بخشی از این نمایشگاه حمله موشکی سپاه به دیر الزور مقر داعش نیز در معرض دید همگان قرار گرفته است.
ولیئی اظهار کرد: برپایی غرفه اقتصاد مقاومتی در برگیرنده تمام قطعات و تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه که سابقاً از خارج از کشور وارد می‌شد اما امروز این قطعات در کشور تولید می‌شود بخشی از این نمایشگاه است، همچنین ماکتی از فاز دوم پالایشگاه که در اوج تحریم ساخته شده است نیز بازسازی شده است.
وی ادامه داد: برگزاری همایش 3هزار نفری بسیجیان پالایشگاه با حضور سردار اهوازیان، فرمانده محور مقاومت در سوریه، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم زیارت عاشورا، اعزام پیشکسوتان بسیجی با بسیجیان نسل جوان به اردوی مودت از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.
captcha