برگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویر
کد خبر: 3707235
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

برگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویر

گروه فعالیت‌های قرآنی- همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه افتتاحیه رسمی رویداد تبریز 2018 ، محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام محمدمهدی حق گویان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه افتتاحیه رسمی رویداد تبریز 2018 ، محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام محمدمهدی حق گویان روز گذشته در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویر

حجت‌الاسلام احمدحمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، توسعه و ترویج قرآن، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و قرائت قرآن، معطر نمودن فضای شهر به نور تلاوت قرآن و ترویج هنر تلاوت قرآن را از جمله اهداف برپایی محافل انس با قرآن در مراکز فرهنگی شهرداری اعلام کرد.

برگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویر

در این مراسم 2 نفر از قاریان برجسته شهرتبریز به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

انتهای پیام

برگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویربرگزاری همایش بزرگ قرآنی در تبریز+ تصاویر

captcha