جامعه نیازمند وحدت و انسجام ملی است
کد خبر: 3727362
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

جامعه نیازمند وحدت و انسجام ملی است

گروه سیاسی- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم افزایش وحدت ملی و پرهیز از اختلافات سیاسی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه با هم باید اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای را کنار گذاشته و با حمایت از دولت، نسبت به اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای عبور از این شرایط سخت، تلاش کنیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع خبرنگاران، بر لزوم افزایش وحدت ملی و پرهیز از اختلافات سیاسی در جامعه تاکید کرد و گفت: همه با هم باید اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای را کنار گذاشته و با حمایت از دولت، نسبت به اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای عبور از این شرایط سخت، تلاش کنیم.

جامعه نیازمند وحدت و انسجام ملی است

وی، با بیان اینکه قوای سه گانه در تلاش برای ساماندهی اوضاع اقتصادی کشور با اتخاذ تدابیر مناسب و عملیاتی هستند، تشریح کرد: بی شک وضعیت فعلی اقتصاد کشورمان بهبود خواهد یافت و مردم به زندگی عادی و بدون التهاب خود باز می‌گردند.

ساعی، از افزایش قیمت کالاهای ضروری مردم در بازار داخلی، پس از خروج ایالات متحده از برجام نیز انتقاد کرد و افزود: برخی از اصناف و تولیدکنندگان، از فردای روز خروج آمریکا از برجام به بهانه افزایش قیمت دلار، قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را افزایش دادند در حالی که همان اقلام را قبل از افزایش قیمت دلار، خرید کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و واحد نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر موضوع قیمت کالاهای اساسی زندگی مردم، نظارت جدی و مستمر داشته باشد، تشریح کرد: اینکه در یک نقطه از شهرها، قیمت یک جنس با قیمت همان جنس در نقطه ای دیگر از شهر، متفاوت باشد قابل قبول نیست و باید نهادهای مسئول نسبت به یکسان‌سازی قیمت‌ها، توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

captcha