اتاق فکر کانون‌های مساجد تهدید‌های جنگ روانی دشمنان را خنثی خواهد کرد
کد خبر: 3734443
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

اتاق فکر کانون‌های مساجد تهدید‌های جنگ روانی دشمنان را خنثی خواهد کرد

گروه معارف- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: کانون‌های مساجد به عنوان مرکز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب با تشکیل اتاق فکر در کانون‌ها تهدید‌های جنگ روانی را خنثی خواهد کرد.

اتاق فکر کانون‌های مساجد تهدید‌های جنگ روانی دشمنان را خنثی خواهد کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل روزگذشته هفتم مردادماه در جلسه اوقات فراغت استان طرح «آسمانی ها» گفت: تهدید‌های نرم دشمنان با ایجاد جنگ روانی حربه‌ای برای تفرقه افکنی در میان ملت ایران است.
وی، تصریح کرد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری در خصوص توطئه‌های دشمنان راهبرد اساسی برای فعالان کانون‌های مساجد است تا در مقابله با جنگ روانی برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.
سقاء، یادآور شد: کانون‌های مساجد به عنوان مرکز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب با تشکیل اتاق فکر در کانون‌ها تهدید‌های جنگ روانی را خنثی خواهد کرد.
این مقام مسئول با بیان این مطلب که ملت ایران در برابر جنگ اقتصادی ایستادگی خواهد کرد، افزود: دشمنان انقلاب با ایجاد جنگ روانی در برابر نظام اسلامی اعتراف فراگیر به ناتوانی برای کنترل دارند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اذعان داشت: ملت ایران سال‌ها در برابر تحریم‌های کشور‌های استکباری ایستادگی کردند و امروز نیز با جنگ اقتصادی یک جانبه آمریکا مقابله خواهند کرد.
سقاء با اشاره به اینکه فعالان کانون‌های مساجد بر اساس منویات مقام معظم رهبری به مقابله با تهدید‌های جنگ نرم خواهد رفت، خاطر نشان کرد: آنچه امروز ملت ایران به آن نیاز دارد همدلی و همصدای مردم و مسئولان در برابر ابرقدرت‌های زورگو است.
انتهای پیام

captcha