دولت در ترکیب اقتصادی تغییر ایجاد کند
کد خبر: 3742836
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

دولت در ترکیب اقتصادی تغییر ایجاد کند

گروه سیاسی- امام جمعه موقت تبریز، اظهار کرد: یک تغییر اقتصادی در قوه مجریه انتظار می‌رود و باید افراد انقلابی و جوان روی کار بیایند.

 دولت در ترکیب اقتصادی تغییر ایجاد کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه حرف زدن نمایندگان و شخص رئیس جمهور در مجلس و ارجاع به قوه قضائیه مشکل مردم را حل نمی‌کند، گفت: یک تغییر اقتصادی در قوه مجریه انتظار می‌رود و باید افراد انقلابی و جوان روی کار بیایند.

وی، با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور توسط نماینده های مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این کار فایده‌های زیادی داشت زیرا که نشان داد نظام جمهوری اسلام یک نظام پاسخگو است و همچنین اتهامات نسبت به مجلس بی‌اساس است.

حجت الاسلام مطهری اصل در ادامه با اشاره به اینکه محاکمه اخلالگران بازار و اقتصادی و اعلام نتایج به صورت عمومی بهترین کاری بود که قوه قضائیه در این شرایط انجام داد، گفت: اخیراً هجمه های بسیاری علیه قوه قضائیه وارد می شد که خوشبختانه محاکمه اخلالگران اقتصادی اقدام خوبی بود و باعث می شود تا اعتماد عمومی بازگردد.

امام جمعه موقت تبریز، معرفی قضات فاسد را اقدامی امیدوارکننده از سوی قوه قضائیه دانست، بیان داشت: امیدواریم این اقدامات که هراس در دل افزادی که غیر از پول به هی چیز اهمیت قائل نمی شود ایجاد کرده دستگیر و اشد مجازات برای آنها اعمال شود.

وی در ادامه با اشاره به مناسب‌های تقویمی هفته با تاکید به اینکه محبت اهل بیت(ع) اهمیت زیادی دارد، گفت: ائمه اطهار(ع) گفته‌اند که محبت به اهل بیت خوب است ولی شفاعت شامل افرادی است که به نماز و اصول و فروع دین توجه داشته باشند و افرادی که نماز را خفیف می‌شمارند شامل شفاعت نخواهند شد.

حجت الاسلام مطهری اصل، به روز تشکیل قرارگاه خاتم‌الانبیاء در دهم شهریورماه را مورد اشاره قرار داد و گفت: نعمت صحت بدن و جوانی همچنین امنیت بسیار مهم هستند که اگر آنها را از دست بدهیم تازه متوجه این این نعمات خواهیم بود.

خطیب جمعه تبریز، افزود: هیچ‌گاه فراموش نکردیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس با یک آژیر قلب‌ها از جایشان کنده می‌شد ولی در حال حاضر با تلاش خادمان و سربازان انقلاب، امنیتی بی‌بدیل داریم.

اتهای پیام

captcha