مدیریت مشترک در حفاظت از مرزها؛ اصل مهم برای مرزبانی کشور
کد خبر: 3746174
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

مدیریت مشترک در حفاظت از مرزها؛ اصل مهم برای مرزبانی کشور

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ایجاد مدیریتی مشترک در حفاظت از مرزها اصل مهم برای مرزبانی کشور است.

مدیریت مشترک در حفاظت از مرزها؛ اصل مهم برای مرزبانی کشور

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی فرماندهی مرزبانی استان، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز گذشته، 20 شهریورماه در جریان سفر به کنارک، گفت: ایجاد مدیریتی مشترک در حفاظت از مرزها اصل مهم برای مرزبانی کشور است.
وی با بیان اینکه به‌واسطه رشادت‌های نیروهای امنیتی و مرزبانی امروز امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور برقرار است، اظهار کرد: اقدامات مهندسی که در سال‌های اخیر برای حفاظت از مرزها در سیستان و بلوچستان انجام شده در تاریخ کشور کم‌سابقه بوده است.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بر تقویت یگان‌های شناور نیمه سنگین و تندرو در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط خاص این استان و ماموریت های حساس دریابانی امسال قرار است بخشی از شناورها به سواحل این نقطه از ایران اسلامی وارد شود.
رضایی تعامل مرزی با کشورهای همسایه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با اقدامات خوب نیروی انتظامی حمل و نقل مواد مخدر از شرق منطقه به سمت دریاهای آزاد تغییر جهت داده است که این امر با تعامل مشترک بیشتر با کشورهای همسایه توسعه می‌یابد.

انتهای پیام

captcha