توزیع ۳۶۰ بسته آموزشی و نوشت‌افزار رایگان بین دانش‌آموزان نیازمند سلماسی
کد خبر: 3746223
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

توزیع ۳۶۰ بسته آموزشی و نوشت‌افزار رایگان بین دانش‌آموزان نیازمند سلماسی

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره آموزش و پرورش سلماس گفت: در آستانه بازگشایی مدارس‏، مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان دانش‌آموزان نیازمند را با توزیع ۳۶۰ بسته آموزشی و نوشت‌افزار رایگان تحت پوشش خدمات آموزشی قرار داد.

توزیع 360  بسته آموزشی و نوشت افزار رایگان بین دانش آموزان نیازمند سلماسی

رسول موسی‌زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش سلماس در گفت‌و و با ایکنا از آذربایجان‌غربی، بیان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس‏، دانش‌آموزان نیازمند سلماسی با توزیع رایگان 360 بسته نوشت‌افزار، کیف و کفش تحت پوشش خدمات آموزشی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: هدایت کمک‌های مردمی در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت، تدوین الگویی جامع و نوین برای ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان محروم، ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در این زمینه و تأمین حداقل ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند در ایام بهار دانش از عمده اهداف مورد انتظار این طرح است.

موسی‌زاده تصریح کرد: باتوجه به فقر و عدم توانایی مالی بسیاری از خانواده‌ها جهت خرید لوازم‌التحریر برای فرزندان، همواره شاهدیم بسیاری از کودکان از حق مسلم خود که تحصیل می باشد، باز می مانند و در نتیجه می بینیم افراد بیشتری در جامعه از نعمت سواد محروم هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سلماس خاطرنشان کرد: این هدایا همان نوشت افزار ، دفتر و مدادهای معمولی هستند که دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی به آنها نیاز دارند، اما در ذات این بسته‌ها یک تفاوت مهم وجود دارد، آن هم این که جدای از کاربرد اصلی، دوست‌داشتن و به فکر همنوع بودن را در ضمیر ناخودآگاه این کودکان زنده می‌کند.

انتهای پیام

captcha