آمریکا قصد دو قطبی کردن امنیت مردم ایران را دارد
کد خبر: 3767215
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

آمریکا قصد دو قطبی کردن امنیت مردم ایران را دارد

گروه فرهنگی- رئیس حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: آمریکا به دنبال دو قطبی کردن معیشت و امنیت مردم ایران بوده و از این طریق می‌خواهد بر کشور و منطقه احاطه داشته باشد.

آمریکا قصد دو قطبی کردن امنیت مردم ایران را داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، رئیس حوزه‌های علمیه استان اردبیل صبح امروز، پنجم آذرماه در همایش عظیم بسیجیان در مصلای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهر خلخال اظهار کرد: آمریکا به دنبال دو قطبی کردن معیشت و امنیت مردم ایران است.
وی با اشاره به اساس دشمنی آمریکا با ایران اسلامی گفت: دشمن خواهان دست برداشتن از اقدامات ایران در دفاع از مظلومین جهان است و می‌گوید شما درفلسطین، عراق و یمن کاری به کار مظلومان نداشته باشید.
رئیس حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: امام خامنه‌ای بار‌ها دشمنی استکبار جهانی را گوشزد کردند و در حال حاضر این تذکر را گوش عده‌ای باید بشنود که هنوز چشم به خارج دارند.
نوروزی با اشاره اینکه ایران اسلامی اکنون به قدرت جهانی تبدیل شده است، اضافه کرد: اگر ۵۰ راکت حزب الله گنبد آهنین اسرائیل را به لرزه در می‌آورد، موشک‌های بالستیک ایران تلاویو را با خاک یکسان خواهد کرد.
وی با اشاره به رشادت جوانان بسیجی ایران در دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: در جنگ تحمیلی ایران عزیز ۲۵۰ هزار شهید به پایداری این انقلاب تقدیم کرد و در جنگ سوریه با حضور رزمندگان ایرانی، پاکستانی و افغانستانی تنها بیش از دو هزار شهید تقدیم شد که این نشان از تقویت فرهنگ مقاومت و نشر انقلاب اسلامی و بسیج در کشور‌های منطقه و جهان است.
در پایان این مراسم از پدر شهید مدافع حرم شهید بسیجی فرید کاویانی و جانباز حسین سیفی و جواد نوروزی جانشین سپاه ناحیه خلخال به خاطر کوشش در هماهنگی برنامه‌های سپاه ناحیه خلخال تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha