بسیجیان با عشق به ولایت در عرصه‌های انقلاب حضور دارند
کد خبر: 3767450
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

بسیجیان با عشق به ولایت در عرصه‌های انقلاب حضور دارند

گروه شهرستان‌ها - فرماندار تایباد گفت: بسیجی یعنی صداقت، شجاعت و عاشق ولایت، نیروهای بسیجی نه با شعار، بلکه با عشق به ولایت در عرصه‌های انقلاب حضور دارند.

بسیجیان نه با شعار، بلکه با عشق به ولایت در عرصه‌های انقلاب حضور دارندبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، حسین شرافتی‌راد روز گذشته، 5 آذرماه در همایش بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در برهه زمانی کنونی کسی که برای انقلاب، شهدا و امام شهدا دلش بتپد، بسیجی است و اگر فردی چنین حسی نداشته باشد باید افسوس خورد.
وی با اشاره به تدبیر امام راحل در خصوص راه‌اندازی بسیج برای حفاظت از نسل آینده افزود: مردم پایه‌های اصلی این نظام و انقلاب هستند و این مهم نه تنها شعار نیست بلکه اعتقاد دینی و ملی به‌شمار می‌رود و امام راحل براساس همین اعتقاد و تجربه حاصل از نهضت مردمی در نگهبانی از کیان مقدس اسلام فرمان دستور تشکیل بسیج را در پنجم آذر 1358 دادند تا قدرت مردمی نهادینه شود و به فعلیت برسد.
رئیس شورای تأمین در تایباد شناسایی دشمن را بسیار مهم دانست و ادامه داد: یکی از توطئه‌های دشمنان ایجاد تفرقه بین ملت و دولت است و با به وجود آوردن مشکلات مختلف سعی بر عملی کردن این دسیسه دارند. باید در چنین شرایطی با تکیه بر اعتقادات دینی و ملی از دام دشمن فاصله گرفت و با شناسایی اهداف پلید مستکبران همگام با مقام معظم رهبری در راه حق و حقیقت گام برداشت.
نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: آنچه از هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده وحدت بین مردم و مسئولان است که باعث پیروزی و سربلندی جمهوری اسلامی شد، امروز هم باید با الهام از تفکرات بسیجی و نیز اعتقادات دینی علیه دشمنان جنگید و بازهم آنان را ناکام کرد.
در ادامه امام جمعه تایباد به پنج وصیت بارز شهدا اشاره کرد و گفت: اهمیت دادن به نماز اول وقت، حرکت در مسیر ولایت، حفظ عفت و حجاب، تربیت صحیح فرزندان و احترام به بزرگان از اهم وصیت شهدا است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی افزود: ملت ایران طی چهار دهه از عمر انقلاب ثابت کردند همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و این حمایت مردم بسیجی سبب رشد و تنومندی درخت نظام اسلامی گشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد، گفت: در طول انقلاب بسیجیان همواره با اقتدار، عزت و به صورت جهادی در میادین حضور یافته و به تمام آحاد جامعه خدمت می‌کنند.
سرهنگ پاسدار داوود اللهیاری اظهار کرد: اگر امروز دشمن از هر نقشه‌ای استفاده می‌کند تا به کشور ایران ضربه بزند به این دلیل است که به برکت رشادت‌ها و فداکاری مردم بسیجی نتوانسته قدرت لازم جهت پیروزی را بدست آورد.
وی بیان کرد: بسیجیان با عشق و علاقه و همچنین خلوص نیت، همچون هشت سال دفاع مقدس در برابر مستکبران ایستادگی می‌کنند و برای گرفتن حق علیه باطل می‌جنگند.
اللهیاری گفت: بسیجیان با ارائه خدمات‌رسانی به تمام اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی گام موثری در توسعه و آبادانی کشور برمی‌دارند.

انتهای پیام

captcha