کمیته امداد امام(ره)؛ بهترین مرجع برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی
کد خبر: 3794379
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
امام جمعه کوهبنان:

کمیته امداد امام(ره)؛ بهترین مرجع برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری اظهار کرد: کمیته امداد از یادگاران حضرت امام(ره) و بهترین مرجع برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و رساندن به دست محرومان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 10 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، گفت: در هفته‌‌ای که گذشت، شاهد سفر رئیس جمهور سوریه به ایران بودیم کسی که در محور و جبهه مقاومت با اسرائیل قرار دارد و در پرتو منویات مقام معظم رهبری، هشت سال مقاومت و به جهان ثابت کرد که اگر ترس و دلهره از دشمنان نباشد و مقاومت در سرلوحه قرار گیرد، می‌توان افتخار آفرید.
وی با اشاره به دیدار صمیمی رهبر معظم انقلاب با بشار اسد، افزود: مردم و مسئولان سوریه با شنیدن پیام انقلاب، نیروی مقاومت را راه‌اندازی و در برابر متجاوزان ایستادگی کردند و محبوب شدند.
امام جمعه کوهبنان یادآور شد: حمایت از مردم سوریه و راه‌اندازی نیروی مقاومت در برابر دشمنان، جزو بهترین موفقیت‌های انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند و با قراردادهای آنان راه باز نمی‌شود چون آنان بنا بر سنگ‌اندازی و توطئه دارند، پس نباید به آنان دل خوش کنیم.
جعفری با اشاره به در پیش رو بودن هفته احسان و نیکوکاری، گفت: مردم باید توجه بیشتری به طبقات پائین‌تر داشته باشند. کمیته امداد از یادگاران حضرت امام(ره) و بهترین مرجع برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و رساندن به دست محرومان است.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به فرارسیدن مراسم معنوی اعتکاف، بیان کرد: مؤمنان نذورات و عقیقه را جهت این مراسم اختصاص دهند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha