تلخی‌ها و شیرینی‌های سال 97 از زبان امام جمعه زاهدان
کد خبر: 3799597
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

تلخی‌ها و شیرینی‌های سال 97 از زبان امام جمعه زاهدان

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زاهدان گفت: در سالی که گذشت، وقایع تلخ و شیرین بسیاری روی داد که خوب است از آن‌ها درس عبرت بگیریم تا آتیه روشن‌تری برای کشورمان رقم بخورد.

حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان، گفت: در سالی که گذشت، وقایع تلخ و شیرین بسیاری روی داد که خوب است از آن‌ها درس عبرت بگیریم تا آتیه روشن‌تری برای کشورمان رقم بخورد.
وی بیان کرد: افتتاح پروژه‌های بزرگ ملی، تقویت توان دفاعی و موشکی و رشد دانش علمی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در حوزه داخلی بوده است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: سفر رئیس جمهوری سوریه به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب و سفر رئیس جمهوری ایران به عراق از جمله دستاوردهای مهم کشور در حوزه بین‌المللی بود.
وی عنوان کرد: خوشبختانه سال گذشته، سال پیروزی اسلام و مقاومت بر دشمنان اسلام بود؛ سفر رئیس جمهور سوریه و دیدار ایشان با رهبری معظم انقلاب و همچنین سفر رئیس جمهوری ایران به کشور عراق که بسیاری تفاهم نامه‌ها امضا شد و همه دنیا دیدند که مسؤولان کشور ما با سربلندی به کشوری سفر می‌کنند اما دولت آمریکا با خفت و ذلت پا به همین کشور می‌گذارد و شبانه سفر می‌کند که این خودش نشان می‌دهد ایران در دنیا سربلند است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: دستگاه قضایی ما در برخورد با متخلفان اقتصادی کشور برخورد جدی داشتند و امیدواریم که در سال جدید هم این جدیت ادامه داشته باشد تا دست مفسدان از سرمایه‌های کشورمان قطع شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته مشکلات بسیاری در حوزه‌های مختلف وجود داشت، افزود: مشکلات اقتصادی، معیشتی و انجام حرکات کور تروریستی در استان از جمله این مشکلات بود که امیدواریم سال جاری با جدیت بیشتر مسئولان، این مسائل برطرف شود.
محامی اظهار کرد: سال گذشته نیز بیش از پیش شاهد دشمنی‌های سران استکبار و توطئه‌های آنان علیه ملت ایران بودیم، دشمنی‌هایی که برای ملت ما مشکلاتی را ایجاد کرد، اما همه ما را برای ایستادن بر ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انسانی مصمم‌تر کرد.

انتهای پیام

captcha