ارتش همیشه درخط مقدم است
کد خبر: 3804770
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

ارتش همیشه درخط مقدم است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: ارتش جمهموری اسلامی از ابتدای انقلاب با نقش آفرینی در صحنه‌های مختلف جنگ تحمیلی، حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله در کنار مردم و در خط مقدم بوده است.

ارتش همیشه درخط مقدم استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آلهاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز صبح در دیدار جمعی از کارکنان یگان‌های نمونه ارتش در تبریز با بیان اینکه 29 فروردین یکی از روزهای ماندگار دوران تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: وقتی انقلاب به پیروزی رسید دشمنان با شعار انحلال ارتش، تشکیل ارتش خلق را مطرح کردند که متاسفانه تعدادی از عناصر داخلی هم این تفکر را همراهی کردند اما امام با شناختی که از این نیروی الهی داشت فرمودند که در 29 فروردین ارتش برای نمایش توانمندی های خود به خیابان ها بیایند.
اوی افزود: در 29 فروردین سال 58 مردم با استقبال از ارتش این روز را در تاریخ انقلاب به ثبت رساند.
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ارتش نشان داد که شایسته حمایت حضرت امام راحل است گفت: در همه عملیات نقش نیروی هوایی بسیار برجسته بود و با پشتیبانی آنها نیروی زمینی هم با قوت قلب عملیات های موثر انجام دادند.
امام جمعه تبریز با اشاره به رشادت‌های یگان‌های مختلف ارتش در جنگ تحمیلی گفت: نیروی دریایی ارتش درهمان آغازین روزهای جنگ سازماندهی نیروی دریایی عراق را برهم زد و نیروهوایی ارتش در اولین روز جنگ با 140 فروند قلب دشمن را نشانه گرفت که تعجب همگان را برا انگیخت و پدافندهوایی ارتش تنها در عملیات والفجر 8 نزدیک به 80 هواپیمای دشمن را سرنگون کرد.
حجت‌الاسلام آل هاشم، با بیان اینکه ارتش در دل مردم جا دارد و 48 هزار نفر شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت: ارتش در همه صحنه ها در خط اول بوده است، علاوه بر نقش آفرینی در صحنه‌های جنگ و انقلاب، حوادثی نظیر سیل و زلزله اولین نقش را هوانیروز ارتش به عهده داشته است و در سیل اخیر استان های لرستان، گلستان  خوزستان ارتش و سپاه دوشادوش هم برای خدمت رسانی به مردم تلاشی شبانه روزی داشتند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه وحدت بین ارتش و سپاه امروز در اوج خود قراردارد گفت: موضوعی که دشمنان را عصبانی کرده است، وحدت و یکپارچگی ارتش و سپاه است و این دو نیرو همان طوریکه شهید صیاد شیرازی گفته اند ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند.
انتهای پیام

captcha