توسعه کشور با همت نخبگان میسر است
کد خبر: 3810332
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

توسعه کشور با همت نخبگان میسر است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا گفت: توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف با همت و تلاش‌های نخبگان میسر است و همه موظف به حمایت از آن‌ها هستند.

توسعه کشور با همت نخبگان میسر استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، پنجشنبه، 19 اردیبهشت ماه در جمع تعدادی از نخبگان سازمان بسیج علمی و پژوهشی آذربایجان‌شرقی، حمایت از علم و پژوهش را جزو تاکدیات مقام رهبری دانست و اظهار کرد: بر این اساس همه باید توجه ویژه ای به ظرفیت نخبگان داشته باشند.
وی تلاش در جبهه علم و فرهنگ و فناوری را جهادی به مثابه جهاد نظامی برشمرد و با تاکید بر اینکه جهاد را نمی توان تنها در حوزه های نظامی و دفاعی تفسیر و تعریف کرد، افزود: جهاد علمی و فکری باید در کشور نهادینه شود و نباید در حوزه پژوهش کارهای موازی انجام بگیرد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر بخشی از صنایع و واحدهای تولیدی آذربایجان‌شرقی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند که برای حل این مشکلات باید اول مدیریت‌ها اصلاح شود که این امر جز به همت نخبگان ممکن نخواهد شد.
سردار خرم به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: دشمن در مقابل ما موانع متعددی ایجاد کرده و روی انفعال برخی مسئولان نیز حساب باز کرده است اما تنها با اعتقاد راسخ می‌ توانیم از این موانع عبور کنیم.
فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به توفیق رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت، گفت: تا دیروز رژیم صهیونیستی در باریکه غزه هر کاری می ‌خواست انجام می ‌داد، اما امروز 48 ساعت نمی‌تواند در این عرصه دوام بیاورد.

انتهای پیام

captcha