راه‌اندازی خطوط شبانه ویژه لیالی قدر در تبریز
کد خبر: 3814094
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

راه‌اندازی خطوط شبانه ویژه لیالی قدر در تبریز

گروه اجتماعی- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، امروز دوم خردادماه از راه‌اندازی خطوط شبانه ویژه لیالی قدر امسال خبر داد و گفت: خدمات رسانی ویژه در لیالی قدر در تمامی خطوط شهری و در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

راه‌اندازی خطوط شبانه ویژه لیالی قدربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فرخ جلالی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، امروز دوم خردادماه از راه‌اندازی خطوط شبانه ویژه لیالی قدر امسال خبر داد و گفت: خدمات رسانی ویژه در لیالی قدر در تمامی خطوط شهری و در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این خط ویژه در مسیر آبرسان - راه آهن و بالعکس و از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد نسبت به جابجایی شهروندان در این شب‌های پرفیض اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: طبق سال‌های گذشته برنامه‌ریزی های لازم جهت خدمات رسانی ویژه در لیالی قدر در تمامی خطوط شهری انجام شده و در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان سرویس‌دهی و خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم انجام می‌شود.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی از ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر امسال ارائه خدمات می‌کنند.

جلالی عنوان کرد: مصلای اعظم امام خمینی (ره)، مسجد جامع، دانشگاه تبریز، مهدیه تبریز و گلزار شهدای وادی رحمت مکان‌های مورد نظر خدمات‌رسانی جهت جابجایی مسافران بعد از اتمام مراسم لیالی قدر به مقصدها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: حوزه‌های اجرایی و نظارت و بازرسی و همچنین خودروهای امداد در جهت پشتیبانی فنی و امدادی در این شب ها بر ارائه سرویس دهی مطلوب به‌صورت میدانی نظارت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان در خصوص سرویس دهی ناوگان است.

انتهای پیام

captcha