تلاوت بهترین شیوه جذب جوانان به محافل قرآنی است
کد خبر: 3814536
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

تلاوت بهترین شیوه جذب جوانان به محافل قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قاری بین‌المللی‌ بیان کرد: بنابر تأکید رهبر معظم انقلاب برای جذب جوانان به قرآن با زبان هنر، تلاوت قرآن بهترین شیوه‌ای است که می‌توان جوانان را به محافل و معارف قرآنی جذب کرد.

تلاوت قرآن بهترین شیوه جذب جوانان به محافل قرآنی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف استان آذربایجان‌شرقی، سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌شرقی حضور پیدا کرده و در مراکز مختلف از جمله زندان‌ها کرسی تلاوت برگزار کرد.
حسینی در مورد تأثیر قرآن برای زندانیان گفت: اصولاً زندان جایی برای توبه و ترک گناه است و افراد حال و هوای ویژه به خود گرفته‌اند.
وی افزود: فردی که عمدی یا غیر عمدی در زندان گرفتار شده، دلش برای توبه و پشیمانی آماده است و باید به طریقی وی را به خدا وصل کرد.
این قاری بین‌المللی ادامه داد: بهترین ارتباط قرآن است که باعث می‌شود روح و دل جلا پیدا کند و تاثیری که تلاوت در زندانیان خواهد داشت راه رسیدن به خدا را برایشان فراهم خواهد کرد.
وی همچنین به کرسی تلاوت در مسجد موسی ابن جعفر تبریز اشاره کرد گفت: خوشبختانه ۹۰ درصد جمعیت حاضر در این کرسی جوانان بودند که این مایه خرسندی است.
حسینی ادامه داد: بنابر تاکید رهبر انقلاب برای جذب جوانان به قرآن با زبان هنر، تلاوت قرآن بهترین شیوه‌ای است که می‌توان جوانان را به محافل و معارف قرآنی جذب کرد.
وی درپایان از خانواده‌ها خواست ماه رمضان را فرصتی برای آشنایی فرزندان با قرآن قراردهند و روحشان را با کلام الهی جلا دهند.

انتهای پیام

captcha