فعالیت ۳۷۰ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در البرز
کد خبر: 3815486
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

فعالیت ۳۷۰ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از فعالیت ۳۷۰ کانون مساجد در این استان خبر داد.

فعالیت 370 کانون فرهنگی هنری مساجد در البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: درحال حاضر این استان 900 مسجد فعال دارد که از این تعداد 370 مسجد دارای کانون فرهنگی ـ هنری است.
وی در ادامه به آمادگی 57 کتابختانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در ایام امتحانات اشاره کرد و گفت: در ایام امتحانات فضایی آماده شده تا دانش‌آموزان با حضور در این کتابخانه‌ها از فضای موجود برای مطالعه بهتر استفاده کنند.
مدیر ستاد دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز همچنین از برپایی نمایشگاه قرآنی در ماه رمضان با همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز سخن به میان آورد و گفت: یکی از بازوهای فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگی و ارشاد البرز کانون‌های مساجد هستند که این نمایشگاه امسال به همت ارشاد و همکاری کانون مساجد استان برگزار شد.
این استاد دانشگاه بر ضرورت از حمایت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، بیان کرد: برای رونق فعالیت کانون‌های مساجد دستگاه‌های اجرایی استان نگاه عدالت‌محور داشته باشند و با توجه به ظرفیت نیروی انسانی عظیم کانون‌های مساجد در عرصه‌های فرهنگی و هنری حمایت لازم را انجام دهند.
انتهای پیام

captcha