نگاهی به برنامه‌های رمضان‌المبارک هوانیروز ارتش
کد خبر: 3815601
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

نگاهی به برنامه‌های رمضان‌المبارک هوانیروز ارتش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه‌های متنوعی چون محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه قرآن در یگان‌های هوانیروز ارتش طی ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

مصطفی گوهری، مسئول دارالقرآن هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌های رمضان المبارک اظهار کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در ستاد هوانیروز ارتش ج.ا.ا با امیرحسین لندرانی ازقاریان خردسال کشورمان و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکمال حسینی از اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع برشماری سجایای اخلاقی و رعایت آنها در این ماه مبارک، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات قرآن کریم، در منازل سازمانی پایگاه هوانیروز آبیک با هدف عرضه آخرین محصولات قرآنی از قبیل نرم‌افزار، کتب آموزشی، نوشت‌افزار اسلامی از جمله این برنامه‌ها این ماه است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برپایی مراسم جزخوانی قرآن ویژه کارکنان وظیفه در مسجد بعثت ستاد هوانیروز و بیان نکات تفسیری از اجزاء هر روز یک ساعت پیش از اذان مغرب و عشا و برگزاری محفل انس با قرآن به همت دارالقرآن پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان اشاره کرد.

گوهری تأکید کرد: تمامی محافل قرآن با بهره‌گیری از قاریان و حافظان هوانیروز و همچنین قاریان ممتاز هر استان با محوریت تدبر در قرآن و بیان نکات تفسیری اجزاء برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha