آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در تبریز
کد خبر: 3815934
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی _ نمایشگاه قرآن و عترت تبریز عصر روز گذشته در پارک مفاخر تبریز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نمایشگاه قرآن و عترت تبریز عصر روز پنجشنبه، ۹ خردادماه در پارک مفاخر تبریز آغاز به کار کرد.

ابراهیم لایقی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: در نمایشگاه قرآن و عترت که از امروز پنجشنبه نهم خرداد تا روز جمعه هفدهم خردادماه در پارک مفاخر تبریز برگزار می شود، علاوه بر حضور موسسات فرهنگی قرآن و عترت فعال و توانمند استان از جمله مهدقرآن و عترت استان، جامعه القرآن و اهل البیت، طارق، یاران انتظار سبز، طنین وحی آسمانی.... و همچنین آثار هنری مرتبط با موضوعات قرآنی محصولات بیش از ٤٠ شرکت تولید و عرضه نرم افزارهای قرآنی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در ضمن با توجه به تقاضا و درخواست اکثر شرکت کنندگان و صاحبان غرفه در این نمایشگاه و با توجه به کوتاه بودن فاصله زمان افطار با سحر و فرصت کم شب‌های ماه مبارک رمضان زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ١٦تا ساعت ٢٠ قبل از افطار خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه همزمان با ایام نزول قرآن و ماه مبارک رمضان و در راستای شناسایی، ‌معرفی و نمایش آخرین دستاوردها،‌ استعدادها و توانمندی‌های قرآن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی و همچنین اولویت دادن به فعالیت‌های قرآنی استان و عرضه برخی محصولات و خدمات در این حوزه برگزار می‌شود.

لایقی، همچنین زمینه‌سازی مناسب برای آشنایی اقشار و گروه‌های مختلف با فعالیتهای قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیتهای قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، تصریح کرد: نمایشگاه یاد شده توسط مؤسسه یاران انتظار سبز با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه ناحیه ٢ تبریز و همراهی موسسات فرهنگی قرآن و عترت برگزار می‌شود.

براساس این گزارش نمایشگاه قرآن تبریز از نهم لغایت هفدهم خردادماه جاری از ساعت ١٦ الی ٢٠ در پارک مفاخر جهت بازدید علاقمندان به علوم قرآنی برپا خواهد بود.

انتهای پیام

captcha