کتاب «سرای انقلاب» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3816325
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

کتاب «سرای انقلاب» رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی اظهار کرد: کتاب «سرای انقلاب» نخستین کتاب مرجع مبارزان انقلابی بازار تبریز در چهاردهمین آیین ملی شب خاطره در تبریز رونمایی می‌شود.

کتاب «سرای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از حوزه هنری استان، سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، امروز در حاشیه دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: کتاب «سرای انقلاب»، نخستین کتاب مرجع مبارزان انقلابی بازار تبریز در چهاردهمین آیین ملی شب خاطره در تبریز رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه از سال جاری به بحث محتوایی آیین‌های شب خاطره در استان توجه ویژه‌ای شده است، ادامه داد: امسال شب خاطره به‌صورت تخصصی برای اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان، دانش‌آموزان، دانشجویان، اصناف، بازاریان و سایر اقشار برگزار می‌شود.

بلاغی با اشاره به سایر فعالیت‌های حوزه هنری استان در زمینه ادبیات پایداری اظهار کرد: بیش از هشت عنوان کتاب از جمله «شدم راننده جنگ»، «بانوان انتظار» و «شهدای ارامنه» در سال جاری آماده نشر است.

سردار اصغر عباس‌قلیزاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی نیز در ادامه اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه هنری استان در این برهه از زمان، مایه فخر و افتخار استان بوده و باید در راستای تقویت مبانی دینی و انقلابی در استان اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه این استان بیش از 10 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: متأسفانه در این سال‌ها تنها 220 جلد کتاب در این خصوص به چاپ رسیده است که باید از این پس، توجه ویژه‌ای به مسئله داشته باشیم؛ چرا که امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدای انقلاب هستیم.

وی در پایان بر توجه ویژه نهادهای انقلابی و فرهنگی و هنری به تربیت نیروهای جوان تأکید کرد.

انتهای پیام

captcha