دشمن با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای دل جوانان را منحرف می‌کند
کد خبر: 3817267
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

دشمن با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای دل جوانان را منحرف می‌کند

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، انحراف افکار نسل جوان را یکی از برنامه‌های مهم دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن با تجاوز روزافزون کانون‌های ضداخلاق و بهره گیری از ابزارهای رسانه‌ای، دل نوجوانان و جوانان و نونهالان ما را منحرف می‌کند.

دشمن با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای دل جوانان را منحرف می‌کندبه گزاش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آلهاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، عصر روز سه شنبه 14 خردادماه در مراسم جزء خوانی قرآن کریم که در مصلی اعظم امام خمینی (ره)، با اشاره به اینکه باید حرکت‌های دشمن را زیر نظر گرفت، ابراز کرد: دشمن گاهی تظاهر می‌کند و می گوید که من صدای جدی و جدید انقلاب را نشنیدم، او می خواهد صداها را با تحریف و دروغ خفه کند.

وی با بیان اینکه دشمن گاهی پیشنهادهای فریبکارانه را ارائه می‌دهد، اذعان کرد: برخی سران قریش به حضرت محمد (ص) گفتند: تو یک سال از آئین ما پیروی کن ما سال بعد از تو پیروی می کنیم آنگاه هر کدام بهتر بود آن را ادامه می دهیم، اما پیامبر نپذیرفت.

حجت‌الاسلام آل هاشم، انحراف افکار نسل جوان را یکی از برنامه‌های مهم دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن با تجاوز روزافزون کانون‌های ضداخلاق و بهره گیری از ابزارهای رسانه ای، دل نوجوانان و جوانان و نونهالان ما را منحرف می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: شخصی از حجاز به ایران سفر می کرد که افسانه‌های مختلف ایرانی و سرگذشت پادشاهان را آموخته بود و برای مردم عرب بازگو می کرد و می گفت اگر محمد برای شما داستان عاد و ثمود می گوید من نیز قصه های عجم را بازگویی می کنم، آیه ای نازل شد و شیوه او را فریبکاری دانست.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: شیطان که با وسوسه‌های خودش انسان را گمراه می‌کند، به مخالفین اسلام دستور حمله می دهد، عالم و هنرمند منحرف با استفاده از دانش و هنر، صاحبان قدرت و ثروت و گویندگان و خوانندگان، مردم را سرگرم کرده و آنها را منحرف می سازند و گاهی با تحریف مغرضانه و گاهی با مایوس سازی مردم، مدیران را از آینده، با وارونه نشان دادن واقعیت ها، مایوس می کنند.

حجت‌الاسلام آل هاشم تاکید کرد: استکبار گاهی با پنهان کردن نقاط امید از طریق خودی ها و بزرگ نمایی عیوب کوچک توسط دشمن، قصد تضعیف و نابودی نظام را دارند.

وی با اشاره به اینکه تلاش های کفار در مبارزه با دین مثل فوت کردن به خورشید است، گفت: همه این برنامه‌ها برای خاموش کردن نور اسلام است، آن هم با فوت کردن، در حالی که خداوند می خواهد نورش را به کمال برساند، هر چند کفار ناراحت باشند، نور اسلام خاموش شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: هرگونه تلاش علیه مکتب اسلام محکوم به شکست است، اما دشمن نمی داند که این اقدامات با قدرت ایمان ملت و انگیزه امت، رهبری الهی، جهاد علمی و اصلاح مشکلات درونی، مرزبندی قاطع و منطقی یکی پس از دیگری خنثی می شود.

انتهای پیام

captcha