حضور ۸۰۰ دانش‌آموز از آذربایجان‌شرقی در طرح «یاوران ولایت»
کد خبر: 3821821
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

حضور ۸۰۰ دانش‌آموز از آذربایجان‌شرقی در طرح «یاوران ولایت»

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: ‌طرح یاوران ولایت برای ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر برگزیده آذربایجان‌شرقی به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

حضور 800 دانش آموز آذربایجان‌شرقی در طرح یاوران ولایت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا، روز گذشته، دوم تیرماه در افتتاحیه دوره یاوران ولایت گفت: این طرح برای ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر برگزیده استان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دانش‌آموزان از مدارس انتخاب شده‌اند و بعد ازطی دوره‌های آموزشی به عنوان فرماندهان پیشگامان در مدارس فعالیت خواهند کرد.
گل محمدزاده ضمن تشکر از آموزش و پرورش که در فضا‌سازی برای این آموزش‌ها نقش بسزایی ایفا کرده است، گفت: در این آموزشها به نقش دانش آموزان و به ویژه جوانان در گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بیشتر پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: بحث ولایت شناسایی، جذب و مخاطب شناسایی که یکی از وظایف بسیج است، برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، آموزش کار تشکیلاتی که دانش آموزان بتوانند زیر مجموعه خود و شوراها را مدیریت کنند، سواد رسانه ای، فضای مجازی و شبکه سازی در فضای مجازی با توجه تهدیدها و آسیب‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد و لازم است امروز در فضای مجازی جوانان انقلابی حضور داشته باشند جزو آموزشهای این دوره هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: یکی دیگر از اهداف این آموزش‌ها پرداختن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است تا دانش آموزان از این طریق کمک یار معلمان و مسئولان آموزش و پرورش شوند.

گل محمدزاده هدف کلی از این آموزش‌ها را، آموزش مدیران و جوانانی در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: می خواهیم دانش آموزانی تربیت کنیم که بتوانند این انقلاب را به طرف اهداف و آرمانهای آن هدایت کنند.

انتهای پیام

captcha