مراسم اختتامیه طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن اهر برگزار شد
کد خبر: 3822854
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

مراسم اختتامیه طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن اهر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مراسم اختتامیه طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویپه دانش آموزان با حضور امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش اهر برگزار شد.

مراسم اختتامیه طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن دهر برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم اختتامیه طرح ملی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویپه دانش آموزان امروز ششم تیرماه با حضور امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش اهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در این مراسم با اشاره به افتتاح و نامگذاری دارالقرآن پیامبر اعظم (ص) در سال مزین به این نام، خدمات دارالقرآن را در سال های اخیر برای دانش آموزان را مفید و قابل ستایش دانست و گفت: تقدیر از چهره های قرآنی باعث مباهات و افتخار مسئولین باید باشد.

وی ادامه داد: سبک زندگی صحیح و مناسب باید برگرفته از مفاهیم و اصول قرآن و عترت باشد و در این صورت است که انسان از فرش به عرش و از زمین به آسمان سفر خواهد کرد و بهره گیری از الگوی زندگی بزرگان و چهره‌های ماندگار قرآنی از جمله آیت الله طباطبایی و تفسیر المیزان این مسیر را آسان تر و شیرین تر خواهد کرد.

عباس رمضان پور، مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در این مراسم ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع مربیان، فعالان و چهره های قرآنی شهرستان اهر و تقدیر از زحمات مدیران کانون های شهید فهمیده و عفت و دارالقرآن های پیامبر اعظم (ص) و حضرت معصومه (س)، قرآن را کتابی راهگشا و معجزه جاوید پیامبر اسلام دانست و گفت: قرآن کشتی نجات بشر به سوی سعادت و تعالی بوده و نقشه راه نظام تعلیم و تربیت و تنها راه پیشگیری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در این برهه حساس است.

وی ادامه داد: نقش قرآن در زندگی فردی و اجتماعی بشر انکارناپذیر بوده که بهترین راه و الگو را سر راه بندگان مومن می گذارد و آموزش و پرورش نیز بهترین بستر برای اشاعه و ترویج آموزه های ناب این کتاب آسمانی خواهد بود.

انتهای پیام

captcha