کنفرانس ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3826846
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

کنفرانس ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار» در تبریز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: کنفرانس ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار» ۲۶ و ۲۷ تیرماه، در تبریز برگزار می‌شود.

کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی غلامحسین مسعودی‌ریحان، رئیس شورای اسلامی استان، روز گذشته، 22 تیرماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار ۲۶ و ۲۷ تیرماه در تبریز برگزار می‌شود، گفت: از کل مقالات ارائه شده ۱۲۹ مقاله در حوزه گردشگری، ۴۳ مقاله در حوزه مدیریت و ۶۴ مقاله در حوزه توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار شهری نیاز به مدیریت با برنامه و توجه به صنعت گردشگری دارد، اظهارکرد: این همایش در محورهای مدیریت و تعالی، اقتصاد و توسعه، حسابداری و مالی، بانکداری و روابط بین المللی، کارآفرینی، توریسم درمانی، برنامه ریزی، مدیریت و طراحی شهری و نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها، و تهدیدها در توسعه صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

مسعودی‌ریحان اضافه کرد: آموزش، پژوهش و گردشگری، گردشگری شهری و توسعه شهرها، جغرافیا، محیط زیست و گردشگری، گردشگری و ارتباطات، مهندسی معماری و توسعه پایدار، مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار، منظر شهری پایدار و توسعه و مهندسی محیط زیست و محیط زیست شهری از دیگر محورهای این همایش است.

بهمن عبدی، رئیس هیئت اجرایی همایش ملی «مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار» نیز در این جلسه با بیان اینکه این همایش دارای مجوز isc است، گفت: مقالات ارائه شده در این همایش قابل نمایه در پایگاه علمی معتبر و استنادی علوم جهان اسلام بوده و به عنوان نمره پژوهشی دارای اعتبار است.

وی افزود: مقالات پذیرش شده در این همایش کاربردی بوده و در ۳ پنل تخصصی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار ارائه می‌شود. این همایش با همکاری شورای عالی استان‌ها، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha