آموزش ۱۴۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «نورالانوار» تبریز
کد خبر: 3827107
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

آموزش ۱۴۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «نورالانوار» تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی «نورالانوار» تبریز با بیان اینکه ۱۴۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و تربیت معلم از گرایش‌های آموزشی مؤسسه قلمداد می‌شوند.

آموزش ۱۴۰ قرآن آموز در مؤسسه «نورالانوار» تبریز

جعفر خدمتی آوان، مدیر مؤسسه قرآنی «نورالانوار» تبریز در گفت‌وگو با به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 140 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و تربیت معلم از گرایش‌های آموزشی مؤسسه قلمداد می‌شوند.
وی به پایه‌های سنی قرآن آموزان اشاره کردو گفت: قرآن آموزان در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.
خدمتی، ضمن بازگو نمودن اثرات بهره‌گیری از کلام خدا ادامه داد: قرآن کلام خدا است و بی تردید انسان‌ها هر اندازه از کلام خدا بهره گیرند برای زندگی آنان مؤثر و سازنده خواهد بود.
مدیر مؤسسه قرآنی «نورالانوار» تبریز، قرآن را بزرگترین منبع تربیت دینی و اخلاقی داست و یادآور شد: قرآن بزرگترین منبع تعلیم و تربیت دینی و اخلاقی است و به همین دلیل نیز درک عمیق مفاهیم سازنده این کتاب الهی، عالی ترین شکل ارتباط با کلام حق تعالی است.
وی با اشاره به فرموده امام جعفرصادق(ع) افزود: امام جعفرصادق(ع) می فرمایند: قرائت قرآن‌ را بیاموزید. به درستى که درجات بهشت به تعداد آیات قرآن است. در روز قیامت به قارى قرآن گفته می‌ى‏شود، بخوان و او را یک درجه بالا مى‏‌برند. هر آیه‌ای که تلاوت می‌کند یک درجه مقام او بالا می‌رود.
انتهای پیام

captcha