تلاش دشمن ضعیف نشان دادن کارآمدی نظام است
کد خبر: 3827694
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

تلاش دشمن ضعیف نشان دادن کارآمدی نظام است

گروه اجتماعی - فرماندار تبریز گفت: دشمن برای زیر سوال بردن و ضعیف جلوه دادن کارآمدی نظام تلاش کرده و تبلیغات گسترده‌ای را در این خصوص انجام می‌دهد.

تلاش دشمن ضعیف نشان دادن کارآمدی نظام است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بهروز مهدوی، فرماندار تبریز امروز، 25 تیرماه در جلسه شورای اداری تبریز گفت: دشمن برای زیر سوال بردن و ضعیف جلوه دادن کارآمدی نظام تلاش کرده و تبلیغات گسترده‌ای را در این خصوص انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های تلاش دشمنان برای تخریب جمهوری اسلامی، نظام اداری بوده و این نظام دارای ضعف‌هایی است، افزود: وجود آیین نامه‌ها و بخش نامه‌های ناگویا و همچنین چرخش اضافه مکاتبات در اداره‌ها، از جمله ضعف‌های این نظام است.

مهدوی با تاکید بر لزوم ارائه آموزش‌های تخصصی برای کارکنان، گفت: آموزش‌های کارکنان ادارات به صورت مستمر نبوده و بیشتر آن‌ها به صورت عمومی است، این در حالی است که آموزش‌ها باید به صورت تخصصی انجام شود.

فرماندار تبریز با تاکید بر لزوم وجود انسجام و وحدت در سطح جامعه، اظهار کرد: انسجام میان مردم و رهبری، یکی از مولفه‌های اساسی پیروزی انقلاب اسلامی بوده و این وحدت باید برای همیشه حفظ شود.

وی افزود: در حال حاضر جامعه در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته و دشمنان نظام در این شرایط برنامه‌های کلانی در خصوص از بین بردن وحدت در جامعه دارند.

مهدوی با اشاره به لزوم حفظ ثبات سیاسی به عنوان یکی از مسائل اساسی کشور، بیان کرد: دشمنان در این خصوص با ایجاد مسائل مختلفی همچون قوم گرایی، مسائل اقتصادی، تجمعات کارگری واعزام گروه‌های مخرب ثبات نظام سیاسی را نشانه می‌گیرند.

وی افزود: زیر سوال بردن ناکارآمدی دولت توسط منتقدین در وضعیت‌های عادی جامعه قدم درستی بوده اما در شرایط ویژه امروز، به معنی تکمیل کردن پازل دشمنان نظام است.

فرماندار تبریز در خصوص طرح بازرسی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در ادارات، اظهار کرد: صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف از برنامه‌های دولت بوده و در این خصوص بخشنامه‌ها و آیین نامه‌هایی تعریف شده‌اند.

وی افزود: بازرسی از ادارات توسط هفت تیم از بازرسان تعیین شده انجام و نتایج آن مستند سازی خواهد شد.

مهدوی با اشاره به انتخابات پیش رو، بیان کرد: برگزاری انتخابات همواره دارای اهمیت بوده اما انتخابات سال جاری از نظر شیطنت‌های استکبار جهانی و اعمال تحریم ها اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: عملکرد مدیران دولتی در این خصوص رصد شده تا انتخابات به صورت قانونمند با مشارکت حداکثری، در فضای امن، رقابتی و مشارکتی برگزار شود.

فرماندار تبریز با تاکید بر لزوم قانونمند بودن مدیران ادارات، بیان کرد: همه باید در جایگاه خود به صورت قانونی عمل کرده و این عملکرد مردم را نیز به سوی قانونمندی سوق می‌دهد.

انتهای پیام

captcha