انتخابات تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی است
کد خبر: 3827861
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

انتخابات تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی، انتخابات را تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی دانست و گفت: انتخابات مجلس یازدهم، اولین رویداد سیاسی مهم در گام دوم انقلاب است.

انتخابات تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مرتضی محمدزاده، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان‌شرقی امروز، 26 تیرماه در آئین معارفه معاون فرمانداری شهرستان اسکو، انتخابات را تبلور قانون‌مداری و انسجام ملی دانست و گفت: انتخابات مجلس یازدهم، اولین رویداد سیاسی مهم در گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، اظهار کرد: این انتخابات بهترین فرصت برای تقویت انسجام ملی و مشارکت اجتماعی است.

محمدزاده افزود: «قانون‌مداری و بی‌طرفی در انتخابات برای انسجام ملی در گام دوم انقلاب» به‌عنوان شعار ملی تصویب شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی همچنین خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: اعتماد عمومی به نظام و دولت، سرمایه اجتماعی گران‌قیمتی است که حفاظت و تقویت آن منوط به رعایت قوانین بخصوص بی‌طرفی کامل همه مدیران دستگاه‌ها در انتخابات است.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های علیرضا رجبی، معاون سابق فرمانداری اسکو قدردانی و علی مردی با حکم استاندار آذربایجان شرقی به‌عنوان معاون جدید این فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام

captcha