برگزاری دوره‌ «اخلاق قرآنی» در کانون قرآن و عترت اندیشه نهاوند
کد خبر: 3828579
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

برگزاری دوره‌ «اخلاق قرآنی» در کانون قرآن و عترت اندیشه نهاوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول واحد قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند از برگزاری دوره‌های اخلاق قرآنی، کرسی‌های تلاوت و رشته‌های ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان در این مجموعه خبر داد.

تربیت بیش از 25 حافظ و قاری قرآن به همت کانون قرآن و عترت اندیشه نهاوندپیام بحیرایی، مسئول واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی ـ هنری اندیشه نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این کانون همزمان با ایام تعطیلات تابستان برنامه‌های قرآنی مختلفی در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های قرائت تقلیدی، حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در این ایام برگزار می‌شود افزود: این کلاس‌ها ویژه گروه سنی 9 تا 15 سال از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 الی 19 عصر در محل کانون دایر است.

بحیرایی با اشاره به اینکه فعالیت این کانون در دو حوزه قرآن و عترت است، بیان کرد: در بخش عترت، دوره‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و ترجمه اصول کافی ویژه گروه سنی بزرگ‌سالان نیز در کانون برگزار می‌شود.

مسئول واحد قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند ادامه داد: علاوه بر کلاس‌های مذکور، دوره‌های اخلاق قرآنی، کرسی‌های تلاوت و رشته‌های ورزشی ویژه کودکان و نوجوانان در این مجموعه برگزار می‌شود.

وی اشاره‌ای به برنامه‌های شاخص کانون در ماه مبارک رمضان داشت و گفت: برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در سطح مساجد شهرستان توسط 10 نفر از قاریان و مرتلان کانون و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز این واحد از برنامه‌های قابل ذکر در آن ایام است.

بحیرایی با اشاره به اینکه بسیاری از مخاطبان این کانون موفق به کسب رتبه‌های برتر قرآنی در سطح استان و شهرستان شده‌اند، بیان کرد: این مجموعه طی سه سال فعالیت خود موفق به تربیت 27 قاری و حافظ قرآن شده است.

مسئول واحد قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند با اشاره به اینکه در حال حاضر 2 مدرس در این مجموعه مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: این کانون دارای 7 حافظ قرآن 5 تا 25 جزء و 19 قاری و مؤذن در سطح نوجوان و جوان است.
انتهای پیام

captcha