آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) سراب
کد خبر: 3828949
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) سراب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) سراب، با بیان اینکه ۲۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی مؤسسه قلمداد می‌شوند.

آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) سراب

زهرا فضلی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) سراب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 200 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی مؤسسه قلمداد می‌شوند.

وی با اشاره به پایه‌های سنی قرآن‌آموزان این مؤسسه بیان کرد: قرآن‌آموزان در پایههای سنی نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاسهای آموزشی حاضر می‌شوند.

فضلی‌زاده، از لزوم تدبر در آیات الهی گفت و ادامه داد: تلاوتی که با تدبر در آیات همراه نشود، کم ثمر است و مانند این می‌ماند که شخصی به گنجینه‌ای از طلا و جواهر گران‌بها دست یابد، ولی تنها به مشاهده و شمارش مقدار آن بسنده کند و اندوخته‌ای کسب نکند.
مدیر مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) سراب ضمن بازگو کردن جامع‌ترین روش اُنس با قرآن یادآور شد: حفظ قرآن کریم در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات قرآن باشد، جامع‌ترین روش اُنس با قرآن است. ما باید قرآن را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم و از اُنس با قرآن کریم غفلت نکنیم، نتیجه و ثمره اصلی آموزش و یادگیری قرآن، خواندن روزانه آن و اُنس دائمی با قرآن کریم است.
انتهای پیام

captcha