مدیریت جهادی؛ تنها راه برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی
کد خبر: 3837200
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

مدیریت جهادی؛ تنها راه برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی

گروه اجتماعی ــ عضو مجلس خبرگان رهبری، مدیریت جهادی را تنها راه برون‌رفت از تحریم‌های اقتصادی دانست و گفت: تنها کسانی می‌توانند مدیریت جهادی کنند که دارای تعهد و روح انقلابی باشند.

مدیریت جهادی؛ تنها راه برون رفت از تحریم‌های اقتصادی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری، عصر روز شنبه، دوم شهریورماه در همایش تبیین جایگاه ولایت فقیه در اسلام در سپاه عاشورا، گفت: تنها کسانی می‌توانند مدیریت جهادی کنند که دارای تعهد و روح انقلابی باشند و رهنمودهای امامین انقلاب را سرلوحه اعمال خود قرار دهند.

وی افزود: عده ای خیال می‌کنند با مذاکره با کسانی که عامل تحریم اقتصادی هستند می‌توانند راه برون‌رفت از وضع فعلی را پیدا کنند، در حالیکه دشمنان نشان داده‌اند به پیمان و معاهده خود هم پایبند نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر تقویت جایگاه ولایت فقیه در جامعه تأکید کرد و گفت: به علت اینکه ولایت فقیه دژ محکمی در مقابل زیاده‌خواهی و زورگویی استکبار جهانی است، دشمنان در‌صدد تضعیف ولایت فقیه هستند.

آیت‌الله مجتهد شبستری اضافه کرد: تنها ولایت فقیه است که می‌تواند با صلابت وصف‌ناشدنی و با اتکا به اقتدار معنوی ناشی از ولات حضرات معصومین، مقتدرانه مقابل استکبار جهانی بایستد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین سپاه پاسداران را یکی از بازوان پرتوان ولایت فقیه خواند و بیان کرد: سپاه‌هراسی رسانه‌های استکبار ریشه در انتساب سپاه به ولایت فقیه دارد.

انتهای پیام

captcha