آموزش ۱۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی صراط اهر
کد خبر: 3841924
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

آموزش ۱۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی صراط اهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی صراط اهر، با بیان اینکه ۱۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی و حفظ از گرایش‌های آموزشی مؤسسه قلمداد می‌شوند.

آموزش 100 قرآن آموز در موسسه قرآنی صراط اهرزهرا طهماسبی، مدیر مؤسسه قرآنی صراط اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 100 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی و حفظ از گرایش‌های آموزشی مؤسسه قلمداد می‌شوند.

وی به پایه‌های سنی قرآن‌آموزان اشاره کرد و گفت: قرآن‌آموزان در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.

طهماسبی، ضمن بازگو کردن فضایل قرائت قرآن ادامه داد: تلاوت قرآن كريم، مسير هدايت و تكامل معنوی را هموار می‌سازد، زيرا به‌وسيله قرائت و تلاوت قرآن كريم، با اوامر و دستورات خدا آشنا شده و سعی می‌كند به آن چه فرموده است، عمل كند و از آن چه نهی كرده است، دوری جوييد.

مدیر مؤسسه قرآنی صراط اهر، یادآور شد: قرآن‌، كتاب هدايت است و به بهترين آيين‌ها هدايت می‌كند، به‌طور قطع اين قرآن به آيينی كه خود پايدارتر است‌، هدايت می‌کند.

وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند: هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به فرشتگان و پيامبران و رسولان داده شده، براى اوست.

طهماسبی، قرآن را نوری خاموش‌نشدنی دانست و تأکید کرد: قرآن نوری است كه خاموشی ندارد، چراغی است كه درخشندگی آن زوال نپذيرد، دريايی است كه ژرفای آن درک نشود، راهی است كه رونده آن گمراه نشود، شعله‌ای است كه نور آن تاريک نشود، جداكننده حق و باطلی است كه درخشش برهانش خاموش نشود.

انتهای پیام

captcha