تلاش دشمن در استحاله قراردادن نظام است
کد خبر: 3842172
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

تلاش دشمن در استحاله قراردادن نظام است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، تأکید کرد: در دو سال اخیر زیر شدیدترین فشارهای روانی عملیاتی دشمن هستیم تا بلکه از داخل نظام را تحت استحاله بگذارند.

رسانه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان، شب گذشته، 23 شهریورماه در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه توصیه رهبری در دیدارهای مختلف روی تشکیل جبهه است و همیشه رسانه را مقابل دشمن با تجهیزات تکمیل می‌بیند، گفت: با دشمنی با زیرساخت و هوشمند روبه‌رو هستیم که باید با سرمایه اندک در حوزه مظلوم فرهنگی باید مقابل آن‌ها ایستاد.

وی بیان کرد: اگر ظرفیت و اعتبارات حوزه فرهنگی ایران را با رسانه‌های دشمن قیاس کنیم می‌توان به دوران تا دندان مجهز بعثی‌ها در مقابل با جبهه دفاع مقدس ایران اشاره کرد.

صفری تأکید کرد: در دو سال اخیر زیر شدیدترین فشارهای روانی عملیاتی دشمن هستیم تا بلکه از داخل نظام را تحت استحاله بگذارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی ادامه داد: دشمن تا جایی ادامه داد که وزیر امور خارجه‌اش با اراجیف خود مدعی شد که ایران جشن چهل سالگی پیروزی خود را نخواهد دید.

وی با تأکید بر اینکه دشمن تلاش می‌کرد تا با فشارهای خود یک ناامنی مدنی در کشور ایجاد کرده و یک انقلاب رنگین ایجاد کند، گفت: یکی از دلایلی که باعث شد تا آن‌ها به اهداف خود نرسند را می‌توان کارکرد مجموعه رسانه‌های ذیل انقلاب نامید.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با اشاره بر اینکه معمولاً سعی دارند تا ضعف خود را بگوییم در حالی که رسانه‌های ارزشی و انقلابی در طول این دو سال عملکرد خوبی نشان دادند، گفت: انعکاس اخبار ساقط شدن پهپاد آمریکایی توسط یک سیستم کاملاً ایرانی جواب کوبنده‌ای به دشمنان بود.

صفری ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های بسیج رسانه و سایر رسانه‌ها روی توجه به منافع ملی است و آن را همیشه به منافع حزبی و شخصی ترجیح داده‌اند.

وی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی، ولایت‌مداری و انقلاب خط قرمز بوده و هر کسی آن را قبول کند، جزو خودی‌هاست، گفت: در حال حاضر ما نیاز به هم‌افزایی داریم.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم رامین نظامی‌خواه به‌عنوان مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات دهقان نژاد تقدیر شد.

انتهای پیام

captcha