نمایشگاه آثار عکاسی «سوگواره عکس بغض نگاه» در تبریز آغاز به کار کرد
کد خبر: 3844930
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

نمایشگاه آثار عکاسی «سوگواره عکس بغض نگاه» در تبریز آغاز به کار کرد

گروه فرهنگی - نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه با حضور هنرمندان در مجموعه هنری مهر و ماه پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برپا شد.

نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه در تبریز آغاز به کار کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، نمایشگاه آثار عکاسی سوگواره عکس بغض نگاه با حضور هنرمندان امروز، سوم مهرماه در مجموعه هنری مهر و ماه پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برپا شد.

سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: شهادت حضرت امام حسین (ع) حرارتی است که تا ابد خاموش نمی شود و هر کس رهرو واقعی سیدالشهداء باشد، رستگار می‌شود.

وی با بیان این‌که اهالی فرهنگ و هنر با استفاده از هنر خود به آستان امام حسین (ع) عرض ارادت می‌کنند، ادامه داد: عکس‌های بسیار ارزشمندی از عزاداری‌های حسینی در سراسر استان به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده بود که از میان این آثار، کارهای فاخری برگزیده شده و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

بلاغی با بیان این‌که این سوگواره پس از مدت‌ها برای بار دیگر در حوزه هنری استان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: امیدواریم این سوگواره در سال‌های آینده پر رونق‌تر برگزار شود.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه افتتاح نگارخانه ماه حوزه هنری فصل جدیدی از فعالیت‌های نمایشگاهی را در استان باز کرده است، اظهار کرد: امیدواریم نمایشگاه آثار اساتید عرصه های مختلف هنری به ویژه نمایشگاه آثار عکاسی در این نمایشگاه برپا شود.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

captcha