پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات و مساجد تقویت شوند
کد خبر: 3845716
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات و مساجد تقویت شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی خواستار تقویت پایگاه‌های ادارات و مساجد در سطح جامعه شد.

پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات و مساجد تقویت شوند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل اوقاف استان، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان امروز، 7 مهرماه  همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در دیدار با فرمانده حوزه دو بسیج کارمندی شهید مدنی(ره) تبریز، گفت: حیات امروز همه ما مدیون شهدایی است که جان خود را در راه اسلام فدا کردند و به فرموده امام راحل(ره) اکنون عند ربهم یرزقونند.

وی افزود: خاستگاه اندیشه دفاع مقدس به‌عنوان هویت اصلی ایران اسلامی پایگاه‌های مقاومت است و اگر امروز برکت و افتخاری در کشورمان در زمینه‌های مختلف نظیر خدمت به مردم، اقتصاد و عمران کشور شاهدیم ناشی از برکات و تجربیات بازماندگان آن دوران است.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: اخلاص و جان برکفی شهدای هشت سال دفاع مقدس اکنون با تأثیر بر جبهه مقاومت در دنیای اسلام از سوریه و عراق تا دیگر کشورها قابل لمس است و حال باید با همان فرهنگ و تفکر جهادی برای رفع مشکلات از جامعه اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: نفوذ تفکر لیبرال بین برخی مدیران به مشکلات جامعه اسلامی دامن زده و این ناشی از کینه دشمن به خاطر شکسته شدن ابهت شرق و غرب در دفاع مقدس به تعبیر امام خمینی(ره) است اما به قول شهید چمران دفاع همچنان باقیست.

وی با اشاره به حذف نام شهدا از تابلوی کوچه‌ها و خیابان‌ها در برخی از شهرهای کشور اظهار کرد: نباید اجازه دهیم تا عده‌ای نفوذی هویت و تأثیرگذاری فرهنگ دفاع مقدس را از ملتمان بگیرند چون آن‌ها می‌دانند در کوچه‌ای که نام شهید بر آن است معنویت خاصی بر آن حاکم است، اما زهی خیال باطل؛ چرا که خون ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس بر پای شجره طیبه انقلاب هر روز آن را بارورتر کرده و ارزش‌های آنان در گام دوم انقلاب به نسل پنجم انتقال می‌یابد.

وی به نقش امامان جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در مساجد تأکید کرده و افزود: امام جماعت و فرماندهان پایگاه‌ها در مساجد و در ترکیب هیئت امنای مساجد عضویت حقوقی دارند و باید از توان آن‌ها در اداره هر چه بهتر این اماکن استفاده شود.

انتهای پیام

captcha