نوای قرآن در تیپ 55 هوابرد طنین‌انداز شد/ تقدیم 2350 شهید به انقلاب
کد خبر: 3846846
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

نوای قرآن در تیپ 55 هوابرد طنین‌انداز شد/ تقدیم 2350 شهید به انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به‌منظور گرامیداشت روز هوابرد، محفل انس با قرآن در تیپ 55 هوابرد شیراز با حضور فرماندهان و كاركنان برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌منظور گرامیداشت روز هوابرد، محفل انس با قرآن با حضور فرماندهان و كاركنان كادر و وظیفه امروز، 10 مهرماه در نمازخانه امام حسین(ع) تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدعباس برهانی‌نسب، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد، امنیت و آسایش موجود در این کشور را نتیجه از خودگذشتگی‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مخلص و فداکار و شهدای گلگون کفن دانست و افزود: ملت بزرگ ایران باید همواره پشتیبان و قدردان این شجاعت‌ها و پایمردی‌ها باشند.
وی افزود: بر ماست که دفتر صبر و مقاومت رزمندگان و شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس را عاشقانه مطالعه كنیم و از شجاعت‌ها، حماسه‌ها و ایثارگری‌های آن درس بگیریم و الگو و سرلوحه کار خود قرار دهیم.
برهانی‌نسب اظهار كرد: مقاومت تحسین برانگیز جوانان برومند این سرزمین در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیر و بی‌بدیلی از شهادت و ایثار را خلق كرد که یادآوری خاطره این رشادت‌ها و انتقال ماهیت و ارزش‌های انقلاب به نسل جوان امروز کشور از وظایف مهم دینی و ملی ماست و باید که در این زمینه تلاش و کوشش كنیم.
در ادامه این مراسم سرهنگ زرین‌کلاه، جانشین تیپ 55 هوابرد گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای استقرار این نظام درصدد توطئه و ایجاد مشكلاتی برای این كشور بوده‌اند كه با رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین اراده پولادین این ملت و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان این توطئه‌ها و دسایس راه به جایی نبرده و با شكست مواجه شده است.
وی اظهار كرد: امروز با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و با وجود همه هجمه‌ها و كارشكنی‌ها این انقلاب همچنان استوار و با صلابت و اقتدار به كارخود ادامه می‌دهد.
زرین‌كلاه با اشاره به نقش این تیپ در دوران دفاع مقدس گفت: تیپ 55 هوابرد نیز با تقدیم 2350 شهید گلگون کفن وشرکت در اکثر عملیات‌ها، نقش بسزایی در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha