هزینه هنگفت اما بی‌ثمر دشمن علیه ایران/اقدمات قوه قضاییه در مبارزه با فساد قابل تقدیر است
کد خبر: 3847133
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

هزینه هنگفت اما بی‌ثمر دشمن علیه ایران/اقدمات قوه قضاییه در مبارزه با فساد قابل تقدیر است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: دشمنان هرچه بیشتر علیه ملت ایران در منطقه هزینه می کنند بیشتر شکست می خورند.

هزینه هنگفت اما بی ثمر دشمن علیه مردم ایران

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 12 مهرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب سیاست فشار حداکثری آمریکا یک سیاست شکست خورده و بی‌فرجام است و آنها خیال می‌کردند که با تمرکز بر فشار حداکثری در زمینه اقتصادی می‌توانند ایران را به زانو در بیاورند ولی خودشان دچار زحمت و مشکل شدند.
وی گفت: نباید از دشمن هر اندازه هم که قوی باشد، ترسید و از طرفی نباید دشمن را هرقدر هم کوچک باشد، نادیده گرفت.
خطیب نماز جمعه تبریز به هزینه‌های دشمن به ویژه آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه اشاره کرد و افزود: آنها با هزینه گزاف داعش را به وجود آورده و حمایتهای مختلف اعم از تسهیلاتی و مالی کردند ولی با همت جوانان سوریه، عراق و مدافعان حرم، داعش از بین رفته است ولی آنها به دروغ می‌گویند که ما داعش را نابود کردیم.
وی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا اذعان کرده است که در منطقه هفت تریلیون دلار هزینه کردند و در مقابل جز ضرر و شکست هیچ عائدی نداشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از خطبه ها به اقدامات موثر قوه قضائیه در مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات خوب و موثر و قابل تقدیر رییس قوه قضائیه، تداوم مبارزه جدی و قاطعانه با مفسدان و اخلالگران اقتصادی است.
وی افزود: آیت الله رییسی در سخنان خود در همایش فرماندهان سپاه ضمن تاکید مجدد بر مبارزه قاطع با فساد، اعلام کرده است که دست کسانی را که به‌ بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند، نه از مچ بلکه از بازو قطع می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که یکی از راهبردهای دشمنان ناامید کردن مردم به نظام است، این اقدام قوه قضائیه را ارج می‌نهیم و امیدواریم این راه ادامه یابد و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور و بهبود وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم باشیم.
حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به اجرای بزرگترین عملیات کمیته‌های مقاومت جنبش انصارالله و ارتش یمن علیه متجاوزان سعودی با نام «نصر من الله» تصریح کرد: این عملیات از ابتدای تجاوز سعودی در پنج سال گذشته، بزرگترین عملیات کمین و گام به گام علیه عربستان بود به طوری که یمنی‌ها پاتک نظامی زمینی علیه نیروهای سعودی انجام دادند و دو هزار سعودی را اسیر و سه تیپ کامل عربستان را منهدم کردند.
خطیب نمازجمعه تبریز در ادامه خطبه ها با طرح تذکر انتخاباتی به نامزدهای احتمالی مجلس شورای گفت: نامزد های احتمالی نباید همدیگر را تضعیف کنند چرا که تضعیف موجب انحطاط و سقوط می شود بلکه باید به جای نفی دیگران خودشان را اثبات کنند.
وی با استناد به بیانات امام راحل (ره) در رابطه با نمایندگی مجلس اضافه کرد: نمایندگان مجلس باید از قدرت طلبی پرهیز کنند.
نماینده ولی فقیه در استان به کارهای فرهنگی انجام گرفته در طول هفته گذشته اشاره و از دست اندرکاران کنگره شعر محرم که به همت بسیج هنرمندان با حضور شعرای داخلی و خارجی برگزار شد تجلیل کرد.
حجت‌الاسلام آل هاشم همچنین رونمایی از سه جلد کتاب با موضوعات شهدای مدافع حرم ، اشعار شعرای قفقاز و تاریخچه و نقش پایگاه دوم شکاری تبریز، نکوداشت استاد ایوب شهبازی ، همایش موکب داران اربعین و نمایشگاه معرفی تولیدات بومی استان را اقداماتی ارزشمند دانست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه خطبه ها با بیان مناسبت‌های هفته، خدمات مجموعه دامپزشکی استان و نیروی انتظامی را یادآور شد و از تلاش های امنیت آفرینان غذایی و بهداشت و سلامت جامعه و همچنین حافظان امنیت عمومی تقدیر کرد.
امام جمعه تبریز گفت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت، فعالیت های خود را بر سه محور آگاهی ، پیشگیری و پیگیری استوار کرده و در این راه 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۸
0
0
مراسم اربعین سالار ازادگان جهان هستی حضرت ابا عبدا...حسین (ع) در راستای امنیت و صلح و سبب دوری داعش و استکبار از منافع ملی مردم عراق و کل منطقه است و ملت عراق با رجوع به گذشته که چه فجایعی سردمداران امریکایی با حمایت مالی بن سلمان از داعش برضد شیعه و سنی و کرد و ایزدی و...کردند، ملتی هوشیار شده اند و نمی گزارند عوامل استکبار خونخوار سرمایه داری و در راس آن سردمداران امریکایی و رژیم جعلی صهیونیسم با سرنوشت یک ملت بازی کنند، ملتها نباید فریب شیطان را بخورند و باید خود را برای ساختن کشورشان با توکل بر خداوند یکتا و مبارزه با شیطان اماده کنند که رستگاری در این است که قدر مسلم است که شیطان این را برنمی تابد و قدر مسلم تر این است که شیطان در مقابل اراده ی ملتها هیچ است
captcha