آموزش ۸۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «باقرالعلوم» جلفا
کد خبر: 3848617
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

آموزش ۸۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «باقرالعلوم» جلفا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی «باقرالعلوم» جلفا، با بیان اینکه ۸۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، حفظ و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آموزش 80 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی «باقرالعلوم» جلفا

حمید علیزاده، مدیر مؤسسه قرآنی باقرالعلوم جلفا، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 80 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی و روان خوانی، فصیح‌خوانی، حفظ و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

وی از پایه‌های سنی قرآن آموزان این مؤسسه قرآنی گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده‌ های سنی نونهال، نوجوان و جوان هستند.

مدیر مؤسسه قرآنی باقرالعلوم جلفا با بیان فرموده پیامبراکرم(ص)، افزود: پیغمبر(ص) می‌فرمایند «قرآن سفره پر برکت الهی است؛ آن را یاد بگیرید و تا می‌توانید در این راه بکوشید؛ زیرا قرآن نور آشکار و شفای سودمند الهی است».

علیزاده با اشاره به عاشق شدن انسان در کلاس معنوی قرآن تأکید کرد: کلاس معنوی قرآن انسان را با معرفت و عاشق می‌کند، هر کس می‌خواهد معنی عشق به الله را بفهمد، باید با کاروان قرآن و قرآنیان همسفر شود و جرعه‌ای از آن را بنوشد.

انتهای پیام
captcha