ضرورت تقویت ناوگان خودرویی در منطقه مرزی منذریه
کد خبر: 3849324
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

ضرورت تقویت ناوگان خودرویی در منطقه مرزی منذریه

‌گروه جامعه – فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تردد ۲۷ هزار زائر از مرز خسروی، گفت: ضروریست جهت کنترل و تسهیل تردد زائران در منطقه منذریه، ناوگان خودرویی برای انتقال آن‌ها تقویت شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ‌پایگاه خبری پلیس، به منظور توسعه همکاری‌های متقابل در زمینه تأمین امنیت زائران، تسهیل تردد زوار و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرز، سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی ناجا در نقطه صفر مرزی خسروی با سرتیپ عمید خلیل، کلانتر مرزی جمهوری عراق در منطقه منذریه دیدار کرد.
 
سردار رضایی در این دیدار بر تسهیل تردد زائران از مرز خسروی تأکید و تصریح کرد: سرعت تردد زائران و گیت‌های خروجی باید افزایش پیدا کند تا از ازدحام در مرز خسروی کاسته شود.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به نحوه عبور و مرور زائران در مرز خسروی، افزود: در این مرز، با توجه به ازدحام جمعیت زوار و کمبود وسائل نقلیه از طرف کشور عراق، عبور و مرور زائران به کندی انجام می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: ضروریست جهت کنترل و تسهیل تردد زائران در منطقه منذریه، ناوگان خودرویی برای انتقال زائران تقویت شود.

سردار رضایی با بیان اینکه ۲۷ هزار زائر از مرز خسروی به سمت کشور عراق تردد داشته‌اند، اظهار کرد: با حضور مرزبانان ایران و عراق، امنیت مطلوب در مرز‌های خسروی برقرار است.
انتهای پیام
captcha