میزبانی ۸۵ ایستگاه صلواتی از زائران اربعین در همدان
کد خبر: 3849804
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین همدان خبر داد:

میزبانی ۸۵ ایستگاه صلواتی از زائران اربعین در همدان

کانون خبرنگاران نبأ ـــ رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان از میزبانی ۸۵ ایستگاه صلواتی از زائران اربعین امسال در این استان خبر داد و گفت: الحمدالله امسال وضعیت خدمت‌رسانی از سال قبل بهترشده و هیچ‌گونه مشکلی تا به امروز نداشته‌ایم.

سیدرضا موسوی، رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ از میزبانی ۸۵ ایستگاه صلواتی از زائران اربعین امسال در این استان خبر داد و گفت: زائران اربعین نسبت به سال گذشته سه برابر شده‌اند؛ سال گذشته حدود دو میلیون زائر از استان همدان عبور کردند ولی امسال تا کنون حدود سه میلیون و 500 هزار نفر عبور کرده‌اند.
رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان، ۷۵ ایستگاه استان را دارای غذای گرم و اسکان دانست و بیان کرد: الحمدالله امسال وضعیت خدمت‌رسانی از سال قبل بهترشده و هیچ‌گونه مشکلی تا به امروز نداشته‌ایم.
وی با بیان اینکه موکب فاطمه‌الزهرا(س) ملایر از ایستگاه‌های مادر استان و حامی و پشتیبان ایستگاه‌های دیگر است، گفت: خدمات ارزنده این موکب نتیجه حمایت‌های مردم فهیم و حسینی شهرستان ملایر است که جا دارد از این عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم.
موسوی با اشاره به تورم و گرانی و عدم تأثیر آن بر دستگاه امام حسین(ع)، گفت: دستگاه اهل بیت(ع) بدهکار کسی نمی‌مانند، یک ریال خرج‌شان کنید، ۱۰ ریال برمی‌گردد، ما ممنون مردمی هستیم که علی‌رغم تمام مشکلات برای دستگاه امام حسین(ع) کم نمی‌گذارند ولی خواهشی که داریم این است که موکب‌های ما از نظر زیرساخت نیاز به کمک بیشتری دارند. لذا، کمک‌های مالی خود را هدایت کنند به‌سوی تأمین زیرساخت‌ها تا ان‌شاءالله این راهپیمایی‌ها که زمینه‌ساز ظهور هستند به نحو احسن انجام پذیرند.
امیر فرمایی
انتهای پیام
captcha