هشتمین یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم برگزار می‌شود
کد خبر: 3851367
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

هشتمین یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم برگزار می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ محمد طهرانی‌مقدم، مدیرعامل مؤسسه شهدای غدیر ولایت از برگزاری هشتمین یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران با عنوان «شهید اقتدار» در نیمه دوم آبان در تهران برگزار می‌شود.

هشتمین یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری یادواره و کنگره بین‌المللی علمی شهید اقتدار، محمد طهرانی‌مقدم، مدیرعامل مؤسسه شهدای غدیر ولایت گفت: با توجه به اهمیت نشان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهان و نمایش پیشرفت‌های صنعتی در تولید و ساخت موشک‌های دفاعی در سال‌های اخیر، ضرورت است در سالگرد شهادت شهدای غدیر ولایت بویژه پدر موشکی ایران سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم با ویژگی‌های خاصی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش واقعی اقتدار و معرفی مدیریت جهادی در زمان بحران‌های اقتصادی و تحریم برای نسل‌های امروز جامعه به شایستگی تبیین شود.

طهرانی‌مقدم در نشست شورای مرکزی برگزاری یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم با بیان خاطراتی از شهید به مدیریت شهدا در مجالس و مراسم شهدا اشاره و حضور و گام برداشتن در این مسیر را توفیق و عنایت خاصه شهدا دانستند.

وی در ادامه بیان کرد: این ویژه‌برنامه با دو بخش یادواره سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم در نیمه دوم آبان‌ماه در تهران با حضور همرزمان شهدای غدیر ولایت و فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی و مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم قدرشناس ایران اسلامی برگزار می‌شود. 

طهرانی‌مقدم از برگزاری کنگره بین‌المللی علمی شهید اقتدار خبر داد و افزود: در این جلسه علی‌اصغر شکری به عنوان رئیس ستاد برگزاری یادواره و کنگره بین‌المللی علمی شهید اقتدار و اعضای کمیته‌های اجرایی منصوب و معرفی شده‌اند.

انتهای پیام
captcha