اجرای 135 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان سروآباد
کد خبر: 3851591
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

اجرای 135 طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان سروآباد

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه پاسداران سروآباد از اجرای 135 طرح محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این تعداد طرح شامل ۹۰ طرح بسیج سازندگی و ۴۵ طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، جعفر غفاریان، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سروآباد دیروز، 29 مهرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، شهرستان سروآباد را جزء 30 شهرستان کم برخوردار کشور دانست و اظهار کرد: شهرستان سروآباد به دلیل نبود زیرساخت و وجود راه‌های صعب‌العبور و خاکی موردتوجه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرارگرفته است.
وی افزود: در این راستا سپاه ۱۳۵ طرح محرومیت‌زدایی در شهرستان سروآباد اجرا کرده که شامل ۹۰ طرح بسیج سازندگی و ۴۵ طرح قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.
غفاریان بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۷۵ میلیارد ریال شامل ۳۵ میلیارد ریال برای طرح‌های بسیج سازندگی و ۴۰ میلیارد ریال طرح‌های پیشرفت و آبادانی است.
وی اعلام کرد: احداث پل، تعمیر و مرمت مدارس، احداث و تعمیر و مرمت مساجد، احداث جاده بین مزارع، غسالخانه و ایجاد فاضلاب روستایی ازجمله این طرح‌ها است.
فرمانده سپاه سروآباد عنوان کرد: سپاه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ع) ۴۳ واحد مسکن مددجویی با ۲۰ میلیارد ریال را آغاز کرد که ۶۰ درصد این واحدها در مرحله نازک‌کاری و مابقی در مرحله دیوارچینی قرار دارد. همچنین ساخت ۷۷ واحد مددجویی هم با مشارکت بهزیستی آغازشده است.
وی با اشاره به اینکه در بسیج سازندگی برای ۱۲۰ جوان نوعروس شهرستان سروآباد جهیزیه تهیه‌شده است، افزود: ۶۰۰ بسته سبد کالایی، ۶۰۰ ثوب البسه و ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر در میان نیازمندان توزیع شد.
غفاریان یادآور شد: بنیاد علوی نیز در سروآباد مستقرشده است و در راستای اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی فعالیت می‌کند که سپاه در شناسایی افراد و مناطق موردنیاز به این بنیاد کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha