حمایت کمیته امداد چالدران از ۲ هزار و ۸۱۹ خانوار نیازمند
کد خبر: 3851857
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱

حمایت کمیته امداد چالدران از ۲ هزار و ۸۱۹ خانوار نیازمند

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد چالدران گفت: کمیته امداد این شهرستان از ۲ هزار و ۸۱۹ خانوار برابر با هفت هزار ۱۷۴ نفر نیازمند در این شهرستان حمایت می‌کند.

حمایت کمیته امداد چالدران از ۲ هزار و ۸۱۹ خانوار نیازمند

التفات رضایی، رئیس کمیته امداد چالدران، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه این نهاد از ۲ هزار و ۸۱۹ خانوار برابر با هفت هزار ۱۷۴ نفر نیازمند حمایت می‌کند، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۲۵۷ خانوار برابر با ۵۱۸ نفر نیازمند واجدالشرایط در چالدران جدیدا تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین در نیمه نخست سال‌جاری ۳۹ نفر در این شهرستان با تسهیلات یک میلیارد و ۱۰۵  میلیون تومان از طرح‌های اشتغال‌زایی بهره‌مند شدند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۱۵ درصدی داشته است.

رضایی در ادامه سخنان خود بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری مردم خیر و نیکوکار چالدران بیش  از ۵۴۴ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمیته امداد چالدران به ساخت مسکن مددجویی توجه ویژه داشته، بیان کرد: در این راستا ۲۹  مسکن مددجویی شهری و روستایی با هزینه ۶۳۰ میلیون تومان برای مددجویان این شهرستان ساخته شده است.

رئیس کمیته امداد چالدران در پایان سخنان خود فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و همچنین تلاش در راستای توانمندسازی مددجویان را از مهم‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد چالدران در نیمه دوم سال‌جاری عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha