فرهنگ ایثار خنثی‌کننده هجمه‌های سنگین دشمنان است
کد خبر: 3853621
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

فرهنگ ایثار خنثی‌کننده هجمه‌های سنگین دشمنان است

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل فرهنگ ایثار و شهادت را خنثی‌کننده هجمه‌های سنگین دشمنان بر علیه کشور دانست و گفت: باید با ترویج این فرهنگ قدردان خون شهدا بوده وکشور را در مسیر تعالی قرار دهیم.

فرهنگ ایثار خنثی‌کننده هجمه‌های سنگین دشمنان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل، روز گذشته، هشتم آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا در اردبیل، اظهار کرد: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده ۱۴ آبان‌ماه یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ در اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه متولیان اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مسجد خاتم‌النبیین برای برگزاری یادواره شهدا در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این یادواره با محوریت سرداران شهید خلبان غفور جدی و ضیاءالدین ذاکر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل گفت: فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه به مقام شهید و شهادت ارزش می‌دهد تا بتوانیم جایگاه و ارزش غیرقابل توصیف شهیدان را تبیین کنیم و با توجه به این که مدیون ایثارگری‌های خون پاک شهدا هستیم باید در مقابل دشمنان به شکل قابل قبول عمل کنیم.

دهقانی‌نیا اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت و نیاز مهم است چرا که تربیت نسل جوان کشورمان نیاز به این مقوله مهم دارد و بی‌توجهی و غفلت به این مسئله اثرات و خسارات جبران‌ناپذیری بر بدنه جامعه و خانواده‌ها وارد می‌کند که به هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود.

وی تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم که باید با حفظ منافع انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدای والامقام راه و مسیر آنان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم فداکاری‌ها و خون پاک شهیدان پایمال شود و این مسئله نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل بیان کرد: یادواره‌های شهدای والامقام باید به عنوان یک فرصت و بستر مناسب برای آشنایی نسل جوان و امروزی با ایثارگری‌های شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز شهدا باشد که برگرفته از فرهنگ عاشورا است و هر کس خود را با این فرهنگ و معنویت وفق دهد بدون شک سعادت و خوشبختی خود را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha