شب فرهنگی اصفهان در تبریز برگزار می‌‎شود
کد خبر: 3855053
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

شب فرهنگی اصفهان در تبریز برگزار می‌‎شود

گروه فرهنگی ــ معاون شهرداری تبریز از برگزاری شب فرهنگی اصفهان در تبریز با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و تقویت و گسترش تعامل میان هنرمندان، ایجاد فضای نشاط و امید و تولید آثاری فاخر و ماندگار خبر داد.

شب فرهنگی اصفهان در تبریز برگزار می ‎شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز امروز، 14 آبان‌ماه در نشست مدیران فرهنگی شهرداری از برگزاری شب فرهنگی اصفهان در تبریز با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و تقویت و گسترش تعامل میان هنرمندان، ایجاد فضای نشاط و امید و تولید آثاری فاخر و ماندگار خبر داد و گفت: شب فرهنگی اصفهان آذرماه سال‌جاری در تبریز برگزار می‌شود و شب فرهنگی تبریز در اصفهان نیز سال آتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: استفاده از تجربیات همدیگر و کشف و جذب علاقه‌مندان به نگارگری اسلامی و هنرهای تجسمی از دیگر اهداف برگزاری شب فرهنگی است.

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: برگزاری شب‌های فرهنگی در کنار شناسایی فرهنگ قومیت‌ها و تعامل هنرمندان خطه‌های مختلف با یکدیگر، عاملی مهم در جذب گردشگر و سودآوری‌های اقتصادی است که ضرورت توجه هر چه بیشتر به چگونگی برپایی چنین رویدادهایی را می‌طلبد.

معاون شهرداری تبریز، گفت: شب فرهنگی اصفهان با اجرای برنامه‌هایی مانند شعرخوانی، تئاتر طنز، موسیقی سنتی مکتب اصفهان، برپایی نمایشگاه‌های هنری در قالب هنرهای تجسمی همراه با معرفی شاخصه‌های فرهنگی و هنری شهر اصفهان در مراکز فرهنگی شهر تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha