تنها راه استقلال اقتصادی کشور ارتباط صنعت با دانشگاه است
کد خبر: 3855421
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

تنها راه استقلال اقتصادی کشور ارتباط صنعت با دانشگاه است

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: تنها راه استقلال اقتصادی کشور ارتباط صنعت با دانشگاه است و امیدواریم این تعاملات روز به روز افزایش یابد.

تنها راه استقلال اقتصادی کشور ارتباط صنعت با دانشگاه استبخشعلی معصومی، رئیس دانشگاه پیام نور استان، درحاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: تنها راه استقلال اقتصادی کشور ارتباط صنعت با دانشگاه است و امیدواریم این تعاملات روز به روز افزایش یابد.

وی ادامه داد: دانشگاه های پیام نور در زون های مختلف حضور یافته و بیشتر طرح های فناورانه و ایده های دانشجویی این دانشگاه است که در این نمایشگاه حضور دارند.

معصومی خاطرنشان کرد: امیدواریم سرمایه گذاران طرح های فناورانه ارایه شده را تجاری سازی کنند تا تبدیل علم به ثروت انجام یابد.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه سیستم آموزشی این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها متفاوت تر است و رشته های فنی کمتری در این دانشگاه ارایه می شود، گفت: با این وجود دانشگاه پیام نور استان مشارکت فعالی با صنایع مختلف دارد.

وی ادامه داد: این دانشگاه با وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن کارفرمایان تفاهم نامه های همکاری منعقد کرده و فعالیت خوبی در حوزه ارتباط دانشگاه با صنایع دارد.

انتهای پیام
captcha