اوضاع مناطق زلزله زده تحت کنترل است/مردم نگران نباشند
کد خبر: 3855443
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

اوضاع مناطق زلزله زده تحت کنترل است/مردم نگران نباشند

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه نگرانی جدید در حال حاضر وجود ندارد، گفت: اکیپ های مختلف در مناطق زلزله زده مستقر شده‌اند و اوضاع تحت کنترل است.

مردم نگران نباشند اوضاع مناطق زلزله زده تحت کنترل استمحمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی،با بیان اینکه نگرانی جدید در حال حاضر وجود ندارد، گفت: اکیپ های مختلف در مناطق زلزله زده مستقر شده‌اند و اوضاع تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه در اثر زلزله شب گذشته چهار تا شهرستان مستقیماً تحت تاثیر بودند، افزود: 20 روستا در شهرستان سراب و 30 الی 40 روستا نیز در شهرستان میانه آسیب دیده اند.

پورمحمدی، با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های مسئول استانی و شهرستانی اعم از فرمانداری و بخشداری، هلال احمر، اورژانس، سپاه، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی از اولین ساعات حادثه در منطقه حضور یافته‌اند، افزود: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا خسارات مادی و معنوی این سانحه به حداقل برسد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها بر اساس تقسیم کار صورت گرفته در ستاد مدیریت بحران شهرستان عمل کنند، افزود: با توجه به نگرانی روستاییان از زیر آوار ماندن احشام خود و امکان وقوع پس‌لرزه‌ها و ناامن بودن محل‌های نگهداری احشام، آواربرداری این محل‌ها و همچنین دفن احشام تلف شده در اولویت است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر، مواد غذایی و امکانات بهداشتی مورد نیاز را به منطقه ارسال کرده و از این بابت نگرانی نداریم، افزود: آب، برق و گاز منطقه نیز وصل شده و اسکان موقت زلزله‌زدگان آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha